Hoitaako teillä muilla anopit lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja ...kukka...
  • Ensimmäinen viesti
Hoitaa mielellään. :heart:
Hoitaisi kyllä enemmänkin mutta ei ole tarvetta.
Välillä pyytää lapsia yökylään ja sanonut että menkää te nyt jonnekin mutta ei meillä ole ollut tarvetta lähteä mihinkään. meillä on yhteistä aikaa illalla kun lapset nukkuu.
 
vierailija
Haluaisi hoitaa heillä, missä ei ole mitään järkeä (asuvat 170 kilsan päässä maalla, pari hassua lelua, ei oikein käsitystä lapsiturvallisuudesta enää), meille ei suostu tulemaan hoitamaan vaikka mikä olisi...
 
narsku
Kyllä hoitaa mielellään, jopa omasta sairaudestaan huolimatta.

Viimeksi vaihtoi työvuoronsa, että saa tytön viikonlopuksi hoitoon.

Eikä tuo anoppi enää tuntematon ihminen ole, sillä hyvin on häneenkin tutustuttu miehen kautta :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Kyllä hoitaa mielellään, jopa omasta sairaudestaan huolimatta.

Viimeksi vaihtoi työvuoronsa, että saa tytön viikonlopuksi hoitoon.

Eikä tuo anoppi enää tuntematon ihminen ole, sillä hyvin on häneenkin tutustuttu miehen kautta :)
Meillä kans anoppi järjestelee työvuorojaan sen mukaan, miten miehellä on reissutöitä; pystyy sit ottaan jonkun lapsista yökylään =)
 
ööööööööö
Mulla on aivan ihana anoppi. Auttaa aina kun tarvetta eikä tuppaudu liikaa. Oman äidin kanssa huonot välit ja hän ei ole koskaan hoitanut lapsiamme. Enkä varmaan antaisikaan.

Anoppi itse pyytää lapsia hoitoon ja suostuu aina pyydettäessä. Hänen kotonaan on enemmän leluja lapsille kuin meillä kotona :) On myös hankkinut kotiinsa mm. matkasängyn, syöttötuolin, lapsille vaatetta, kirjoja, astioita ym. Noin kerran tai kaksi kuukaudessa lapset ovat hänellä yökylässä. Vanhempana varmaan enemmän jos vaan itse tahtovat. En tiedä olisiko meillä ketään muuta lapsenvahtia jos ei anoppia olisi. Olen todella kiitollinen hänelle :)
 
"Anoppi" hoitaa kyllä. Siis miesystävän äiti. Oli itseasiassa eilen kysynyt että halutaanko vapaata ja hän tulis hoitamaan mun lapsia. Aivan mahtavia tyyppejä muutenkin sen vahemmat :flower: Miesystävä menee varpaisiin ja minä kaverin kanssa ulos. Ja siitä sitten miehen kämpille loppuyöstä :whistle:
 
vieras
Ei hoida ei...asuu melko lähellä, on eläkkeellä ja hyväkuntoinen. Usein (siis sen muutaman kerran vuodessa;)) meillä käydessään sanoo tytölle, että haluaisitkos lähtee mummon luo lomalle ja kun tyttö sanoo, että haluaisin, niin sit peruu johnkin syyhyn vedoten...eilen sit sain vihdoin sanottua, että ei viiti kiusata lasta kysymällä klun ei kuitenkaan oikeesti aiokaan ottaa!!
Yhen kerran on ollu meillä hoitamassa
 
terppa
Ei hoida, asuu n. 100 metrin päässä eikä silti. Ei ikinä tarjoudu että voisi hoitaa tai edes mennä puistoon tuohon viereen. Itse pitää mennä siellä käymään jos haluaa että lapset näkee mummia. Lisäksi sillä on kai joku 50 villitys, juhlii viikonloput ja viettää yönsä ties missä. Kotiutuu aina seuraavana päivänä tukka pystyssä...että semmosta meillä.
 
ei
Ex-anoppi on alkkis ja sille en antas ees täitä hoitoon jos mulla semmosia ois.
No ehkä täit, nehän tulis mielenvikaisiks siellä ja nirhais ittens. Mut lasta. En ikinä antais.
Ite hoiettiin kyllä anopin lasta eli puolison sisarpuolta (4vee) kun olivat viikon putkia juomassa, oma esikoinen oli 0-4kk sit saatiin tarpeeks ja muutettii toiselle puolen suomea lähemmäs mun sukua ja mummilaan lähti tyttö nytkin just äsken pariks yöks.
 
Meillä kummatkin "mummolat" odottavat kuin hullu puuroa, että taapero syntyy :D niin toisaalta tässä vaiheessa ei vielä osaa sanoa miten käy. Omat vanhempani ovat jo tehneet "lapsen lapsille" oman huoneen jossa kasapäin (veljeni ja mun) leluja .. jos tuosta nyt voi rivien välistä lukea niin odotukset ovat kovat :D
 

Yhteistyössä