Hoitaako teillä muilla anopit lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja ...kukka...
  • Ensimmäinen viesti
Hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja ...kukka...:
Meillä ei ole hoitanut ikinä, ei ole tarjoutunut enkä ole pyytänyt. Enkä uskaltaisi edes antaa lapsiani tuntemattomalle ihmiselle!
No jees! Onhan se mun mieheni äiti ja rakastaa meidän lapsia yli kaiken. Oma äitini vasta menehtyi 50-vuotiaana. Pitäisikö heidän menettää toinenkin mummo?
 
Kyllä hoitaa ja paljon! :) Asutaan eripaikkakunnilla mutta aina kun sinne mennään ja jos anoppi ei ole töissä hän kyllä hoitaa meidän poikaa vlopun aikana varmasti enemmän kuin minä ja mies itse. :) Sama homma omien vanhempieni kanssa. :)
 
Kerttu-Kyllikki
Ei. Ja siis on ex-anoppi.

Viettää meillä 2-3 krt vuodessa viikonloppua, eikä silloin halua olla lapsen kanssa kahdestaan. Jos haluaisi hoitaa, suostuisin ilomielin.
 
anoppi ja mun tyttö kohta 1v on parhaat kaverit :) Ihana kun on toinen mummo tässä lähellä kun mun äiti ja mummo 400km päässä. Anoppilaan voin jättää tytön hyvillä mielillä jos tarvii hetken vapaata.
 
kolmen äiti
Meillä anoppi hoitaa aina ku pyydetään ja tarjoutuvat itekin. Mun oma äiti ei pahemmin oo hoidellu...ei oo oikein sitä mummo tyyppiä, vaikkakin välittää tosi paljon lapsenlapsistaan...
 
Ei ole vielä hoitanut, oma äitini on kyllä. Ei ole kyllä tarjoutunutkaan vielä, mutta tiedän että haluaa hoitaa, kunhan töiltään ehtii. Yökylään on jo kysellyt, mutta olen sanonut, etten raaski antaa. Ehkä sit rippikouluiässä :D Poika siis 6kk.
 
Bööna
Meillä hoitaa, oikein pyytää hoitoon ja että tekisi lasten kanssa sitä sun tätä; jälkeenpäin aina on sitten marttyyri ja niiiin väsynyt kun pitää meidän lasten kanssa niin olla. Vituttaa koko ämmä, kun sen kasvatusperiaatteetkin on niin suosta (esim. jos lapsi itkee pahaa mieltä jostain niin anoppi sanoo "no niin, kaikki nauraa sulle kun olet tuommonen vauva!").

Huh, tulipas päästettyä ulos.
 

Yhteistyössä