Hoidot Kysillä

KYSIN HOIDOKIT 19.11.2009

Raitatiikeri...............
Rallukka.................. PAS talvi 2010?
Hopottitar............... PP 14
dream09................. PAS 2010
vauvakuumeilija....... PP 8
Vesiheinä................. 2. IVF Punktio 17.11
Inkku83................... 1. IVF hoidon 1 pas Tammikuussa
Peppilottasikuriina... inseminaatio
Arcatha.................... inseminaatio 11/09.clomit
Möhköfanttis............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Kummi......................
Kiin........................... Clomit 12/09 ja 1.ICSI vko 14/2010
Zirppana...................
Trinita......................
Muskotti84...............
HaLLeBeRRy............. 1. OI+IUI 11-12/09
Siniviuhka................. 9.12 hoitoinfo ja kivesbiobsia
Ibu............................ hoidot alkamassa
Aidan........................ 1 ICSI 1.pas tammikuussa

:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82

 
Hei mahtihomma Hopottitar!!! :heart: :heart: :heart:

Kiitokset kaikille lohduttaneille, kyllä tämä tästä. Itse asiassa päällimmäinen tunne oli eilen ärsytys, ärsytti vaan, kun kaikki "vaiva" meni hukkaan :kieh:

Tammikuussa yritellään PASsia luonnolliseen kiertoon, mikäli kierto osuu kohilleen. Ja alkiot selviää, meillä eivät ole kovin hyvin selvinneet. Huhtikuussa vkolle 17 varattiin alustavasti punktio. Lääkäri vielä soittelee joulukuun alkupuolella ja jutellaan siitä mun paksuhkosta limakalvosta, että pitääkö sille tehdä jtn sekä toivoisin jotain helpotusta näihin helvetillisen runsaisiin kuukautisvuotoihin *asettelee sankoa jalkojen väliin* :snotty:

Että tällaista.

Vesiheinä, vauvakuumeilija, Arcatha -peukkuja!!! :heart:

-rallis
 
KYSIN HOIDOKIT 20.11.2009

Raitatiikeri...............
Rallukka.................. PAS 01/10
dream09................. PAS 2010
vauvakuumeilija....... PP 9
Vesiheinä................. 2. IVF Punktio 17.11
Inkku83................... 1. IVF hoidon 1 pas Tammikuussa
Peppilottasikuriina... inseminaatio
Arcatha.................... inseminaatio 11/09.clomit
Möhköfanttis............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Kummi......................
Kiin........................... Clomit 12/09 ja 1.ICSI vko 14/2010
Zirppana...................
Trinita......................
Muskotti84...............
HaLLeBeRRy............. 1. OI+IUI 11-12/09
Siniviuhka................. 9.12 hoitoinfo ja kivesbiobsia
Ibu............................ hoidot alkamassa
Aidan........................ 1 ICSI 1.pas tammikuussa

:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar


 
Siniviuhka Voin kuvitella miten miestä jännittää :( Minnuu sattuu munisten punktointi niin paljon, että voin kuvitella miltä tuntuu, kun työnnetään neula kivekseen :x Taistelunmakuiset tsempit miehellesi, ja siullekin tietysti :D

Hopo Onnea =) :flower: Toivon ihan rusinana, että te saisitte nyt vihdoinkin oman vauvan :heart:

rallukka Pettymys ja viha oli miullakin ekat tunteet, kun sain kuulla, että siirtoa ei tulekaan. Kaikki rahan meno, kipeä maha ja pitkät automatkat Kuopion ja kodin väliä harmitti eniten. Suru siitä, ettei vauvaa nyt tulekaan, tuli myöhemmin. Kai se on joku puolustusreaktio :/ Jos aina surisi sitä vauvaa, jota ei tullutkaan niin hulluksihan tässä tulisi :kieh: Ellei jo vähän ollakin, kun tällasiin kidutuksiin suostutaan ja vielä maksetaankin siitä :LOL:
 
malttamaton olo on. jotenkin tuntuu, ettei toivoa enää oikeen positiiviseen tulokseen ole. taidan testata tänää kotitestillä niin pääsee sitten ajatuksissa eteenpäin kohti seuraavaa siirtoa....voi tätä odottajan tuskaa.....oireiden suhteen voin sanoa että en tunne mitään..ainoastaa rinnoissa kipuja. rintaliivitkin painaa niin että nännit on tulessa....Plläh...kylläpä helpotti kun vähän valitti. sori kaikille ja tsemppiä kovasti. :ashamed:
 
Tänään vietellään kiertopäivää 30.
Vuoto ei ole vielä alkanut, tänäänhän sen pitäisi alkaa jos on alkaakseen..
En siis uskaltanut testiä vielä tänä aamuna tehdä.
Selkää polttelee ikävästi, pelkään pahinta, mutta toivo elää kuitenkin..
 
Arcatha Harmi, jos testi osottautuu negaksi :( Miullakin täällä tuntemukset viittaa siihen, että vajaan viikon päästä alkaa menkat. Alavatsalla tuttu paineen tunne :/ Mutta pääseepähän testaamaan Clomeja :)

vauvakuumelija Olen tosi pahoillani :'( :hug: Näihin tilanteisiin ei vaan ole tarpeeksi sanoja lohduttamaan :ashamed:

(.) Olen miettiny, että voisiko vaihtoehtosista hoitomuodoista olla miun kohdalla hyötyä. Meiän lähellä pitää liikettä akupuntioita tekevä nainen, joka myös myy kaikkea luontaistuotejuttuja kuten pesupähkinöitä ja suolakidelamppuja. Akupunktion toivosin auttavan ovulaation aikaansaamiseen ja kierron säännöllistymiseen. Reikiä haluaisin myös kokeilla, jos sillä sais avattua "energiasolmuja" tuolla genitaalialueella. Sanokaa vaan hulluksi, mutta miulla on epätoivonen olo!! |O
 
Enpä joutanut testaamaan.. Eilen alkoi hiljalleen tiputella ja yön aikana sitä voi jo kutsua runsaaksi vuodoksi. Ei olleet inseminaatiot meidän apu ei..

Mitä seuraavaksi? Tekisi mieli vain unohtaa ja lopettaa.
Tammikuun 19. päivä muistaakseni on se pariaika kysiin, että kertovat ivf ym hoidoista.
Sittenpä en tiedä mitä seuraavaksi vaiko mitään. Ollaan molemmat niin alla päin, että ei pysty edes käsittelemään koko asiaa.

Nämä jäävät varmaan ainoiksi menkoiksi nyt sitten kun ei ole mitään lääkitystä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja rallukka:
KYSIN HOIDOKIT 20.11.2009

Raitatiikeri...............
Rallukka.................. PAS 01/10
dream09................. PAS 2010
vauvakuumeilija....... PP 9
Vesiheinä................. 2. IVF Punktio 17.11
Inkku83................... 1. IVF hoidon 1 pas Tammikuussa
Peppilottasikuriina... inseminaatio
Arcatha.................... seuraava infokäynti 01/2010
Möhköfanttis............ tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Kummi......................
Kiin........................... Clomit 12/09 ja 1.ICSI vko 14/2010
Zirppana...................
Trinita......................
Muskotti84...............
HaLLeBeRRy............. 1. OI+IUI 11-12/09
Siniviuhka................. 9.12 hoitoinfo ja kivesbiobsia
Ibu............................ hoidot alkamassa
Aidan........................ 1 ICSI 1.pas tammikuussa

:heart: Plussanneet :heart:

pohtijatar
Katmis
retuli82
Hopottitar




 
Voi itku Arcatha ja Vauvakuumeilija. :hug: Ei auta, nyt sitten odotellaan porukalla kevättä ja toivotaan että aika kuluu nopeasti.

Kiin, ei tuo nyt niin hullulta kuulosta. Itse olen kanssa miettinyt vyöhyketerapiaa, ihan muutenkin. Sitä kiinnostaisi kokeilla, kun luin jostain jutun, että siitä on ollut apua endoon. Pitäisi vaan löytää sellainen kunnolla koulutettu, eikä mitään kirjekurssin käynyttä.
 
vauvakuumeilija, meille eivät ole siitä sanallakaan puhuneet.. Muuta kautta olen tuosta saanut tietää. Huonoina hetkinä olen ajatellut, että olisi mukava apua saada. Jos olen oikein ymmärtänyt niin hoitaja L.L antaa keskusteluapua. Meillä oli koulussa hänen työnkuvastaan jollain tunnilla puhe ja osasin sitten yhdistää hänet oikein mukavan oloiseen henkilöön, joka on usein vastannut puhelimeen kun olen soittoajalla soitellut.

Minuakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia jos joku uskaltaa kokemuksia kertoja..
 
Ei mekään ole käyty vielä keskustelemassa, kun on aika matka ajaa sinne Kysiin ja on ollu kiireitä töiden takia joka käänteessä. Nyt vähän helpompaa, joten jos nyt menee vielä homma puihin, niin olen ajatellut että voisi käydä keskustelemassa. Hyvä kun muistutitte tästä mahdollisuudesta, välillä olen miettinyt muuta keskustelukanavaa, mutta tuollahan ainakin ymmärtäisivät asiasta aika paljon. Välillä tuntuu hölmöltä selitellä edes läheisille tilannetta, kun ei ne oikein tunnu ymmärtävän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvakuumeilija:
nyt tulee hieman henk.koht kysymys..onko kukaan käynyt ottanut sitä keskusteluapua, jota ne siellä hoidoissa ovat maininneet???oliko liian henkilökohtainen. itse ajattelin et pitäiskö kokeilla niin ois kaikki mahdollise kokeiltu.
Minulle tarjottiin keskusteluapua ennen pojan syntymää ja aloitin terapian n. puoli vuotta ennen kuin tulin raskaaksi, kävin koko raskausajan ja viimeinen kerta, kun poju oli vajaa 2 kk.

Syy miksi tarjottiin oli varmaan se, että minua oli leikelty 3 krt vuoden sisällä, leikkausten välissäkin olin ensiavun kautta pari krt naistentautien osastolla kipujen takia. Endo jylläsi niin pahana, että mietittiin jo, ehditäänkö tehdä hoitoja ennen kuin endo on tuhonnut koko lisääntymisvälineistön.

Keskusteluista oli kyllä ihan sanoinkuvaamattoman paljon apua
:) :flower:

-rallis
 
vauvakuumeilija ja Arcatha - pahoittelut epäonnistumisista :hug:

Kiin; kävin joskus vyöhyketerapiassa ja kyllä sillä jokin kroppaa tasapainottava vaikutus oli, suosittelen kokeilemista!

(.) Kauhea vuoto :$ 6/7 pisaran side on reilun tunnin käytön jälkeen läpimärkä... Voitte uskoa, että haluan jonkin tropin, että menkat loppuu siksi, kunnes niitä taas hoitojen takia tarvitaan... Meillä kun ei ole ollenkaan mahdollisuutta onnistua "vahingossa", niin mitäpä niitä vuotoja ja kipuja suotta kestää. Mieli ihan ok, satunnainen haikeus kouraisee, kun näkee pallomahoja ympärillään.

-rallis
 
harmi rallis että vuotosi ovat niin runsaat.
itselläni kirpaisee kanssa tosi kovasti kun joku pallomaha tulee kadulla vastaan. eräs todella tärkeä ystävä on viimeisillään raskaana ja alussa tuntui älyttämän pahalle nähdä häntä. nyt osaan iloita jo asiasta enemmän ja odotan, että vauva syntyy jotta pääsen sitä hoitamaan..... :LOL:
 
Meille ei oo koskaan mainittu keskusteluavusta....nyt kyllä kieltämättä alkaa olla jo niin hajoamis pisteessä että kun olis rohkeutta ja voimia niin pyytäs sitä...jotenki on vaan voimat niin totaalisen loppu! :'(

Arcatha ja vauvakuumeilija Voimia, paljon voimia!!*rutistaa*
 
arcathalle ja vauvakuumeilijalle :hug: :hug: :hug:

miksihän meillä taas on näissä asioissa näin huonoa tuuria. mies ONNEKSI rupesi aamulla soittamaan sinne kysille ja kysymään ennakkoon muutamaa mieltä vaivaavaa asiaa. hoitaja oli todennut, et ei heidän koneella ole mitään merkintää siitä, että meillä pitäis olla 9.12 sitä aikaa :eek: :eek: siis MITÄ IHMETTÄ?? meille tulee nuo viimekäynnin paperit kotiin ja niissä lukee selvällä suomen kielellä, että tuollon on varattu meille pariaika klo 8.15..
nyt tässä sitten odotellaan, että sieltä soittaa joku, joka kertoo millon se aika oikeasti on. olis vähän kyrsinyt ajaa täältä kuopioon ja todeta, että joo, eipä sitä aikaa ole..

näiden kaikkien sekaannusten ja sotkujen jälkeen oon ihan varma, että tää homma kusee lopullisesti joihinkin muihin seikkoihin. :/ :/ alkaa vaikuttamaan jo niin uskomattomalle tämä huono tuuri meillä, et en tiedä mitä tässä pitäs tehdä.
 
Siniviuhka Olikohan asialla ollu sama hoitaja, joka sössi meiänkin ajanvarauksen? On kuulemma joku uusi :kieh:

vauvakuumeilija Me käydään miehen kanssa molemmat muutenkin mielenterveystoimistossa sairaanhoitajan luona keskusteluissa (molemmilla paniikkihäiriö) niin tulee nää lapsettomuusasiat puitua samalla.
 

Yhteistyössä