hoidot -kiloja tulee, muttei lapsia

  • Viestiketjun aloittaja paisunut
  • Ensimmäinen viesti
paisunut
Myönnän harrastavani napostelua :p ,mutta tuntuu, että hormoonihoidot ovat kyllä tuoneet oman osansa. Olen pistellyt Puregonia ja Pregnyliä. Löytyykö samoja tuntemuksia?

Tietty tämä elämäntilanne on eristävän laatuinen, ja tulee oleiltua kotisohvalla. Mutta silti...
 
:wave: Aika moni on onnistunut laihtumaan metujen avulla, minä olen lihonut..no eihän se tietenkään lääkkeen vika ole :whistle:

Minulla on myös lugesteron, gynen mukaan se voi turvottaa, mutta minut se kyllä laittaa ihan syömään! Nyt on taas jääkaapin ovi käynyt pari päivää siihen mallliin, että voivoi..Eilen pakotin miehen hakemaan lakritsijädeä kaupasta..Ja lähtihän se, minä kun saan kauheita raivareita näitten lugejen aikana. Tai sitten itkukohtauksia :headwall:

Ja sitten nämä clomit...nekin turvottavat. Oikein hyvät lääkkeet on ylipainoisella pco:laisella :LOL:
 
Täällä myös yksi aktiivisesti urheilua harrastava kilojen kerääjä :ashamed: Varsinkin lantion ympärys tuntuu kasvavan, samoin reidet. Ei sitä varmaan muut huomaa, mutta kun tuntee hyvin oman kehonsa, tuntuu niin pahalta kun vaatteet alkaa puristaa vaikka mitä tekisi. Ketuttaa suorastaan! \|O :headwall:
 
Toinen paisunut
Sama täällä, kiloja on tullut huomaamatta. Olin monta viikkoa vähähiilarisella ruokavaliolla ja silloin paino putosi pari kiloa, mutta heti kun otin leivän ym taas ruokavalioon niin kilot tulivat takaisin. Paino ei putoa sitten millään vaikka olen yrittänyt parhaani mukaan säännöstellä syömistä. Nyt tulee pakollinen tauko hotoihin kesälomien takia, joten katsotaan lähteekö paino alas vai onko pysyvää sorttia. :x
 
Sama virsi täälläkin :/ Clomien aikana kiloja tullut 5 lisää. En ole ylipainoinen, mutta turvotus ärsyttää kun entiset vaatteet ei meinaa mahtua päälle. Mielenkiinnolla minäkin odottelen, että laskeeko paino kesän aikana kun lopetan Clomit. Tosin kesällä tulee vedettyä jätskiä ja makkaraa...Täytynee tyytyä kevytversioihin...
 

Yhteistyössä