V
vieras
Vieras
Jos olet itse kipeä, sairaslomalla. On vaikka vain päänsärkyä, hammassärkyä tms, ei siis sellainen olo, että et pystyisi mitään tekemään. Pidätkö lapsesi kotona? Vai vietkö hoitoon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olet itse kipeä, sairaslomalla. On vaikka vain päänsärkyä, hammassärkyä tms, ei siis sellainen olo, että et pystyisi mitään tekemään. Pidätkö lapsesi kotona? Vai vietkö hoitoon?
Alkuperäinen kirjoittaja yksi vieraista:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos olet itse kipeä, sairaslomalla. On vaikka vain päänsärkyä, hammassärkyä tms, ei siis sellainen olo, että et pystyisi mitään tekemään. Pidätkö lapsesi kotona? Vai vietkö hoitoon?
Riippuu tilanteesta. Jos tajuton kipu niin vien hoitoon, kun muuten vaikeroin sängyn pohjalla ja lapsi kinuaa seuraa. Oli pienempikin kipu ja jouduin lepuuttamaan jalkaa niin vein lapsen kyllä hoitoon(eli mies vei). Olisin kyllä pystynyt kävelemään, mutta lääkärin käsky oli pitää jalkaa päivät levossa ja lapsen kanssa tämä ei mahdollista.