hoida ehkäisysi kuntoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytyykö täältä joku kenelle tehty useampi abortti "ilman hyvää syytä" ? Miksi näin kävi? Luin yllä olevan uutisen ja jäin miettimään onko nämä useamman abortin tehneet ihan maijameikäläisiä kadulla vai moniongelmaisia esim narkkarit,alkoholistit..

[QUOTE="klik";23459698]Löytyykö täältä joku kenelle tehty useampi abortti "ilman hyvää syytä" ? Miksi näin kävi? Luin yllä olevan uutisen ja jäin miettimään onko nämä useamman abortin tehneet ihan maijameikäläisiä kadulla vai moniongelmaisia esim narkkarit,alkoholistit..[/QUOTE]

Minä tiedän yhden joka ei yksinkertaisesti muistanut ottaa pillereitä tai vaihtaa rengasta/laastaria. Kierukkaa ei halunnut ja kapseli oli liian kallis laittaa kerralla. Kortsut epämukavia. Kun tarpeeksi monta pilleriä unohtaa, 4x abortti siitä seurauksena.. Olin järkyttynyt enkä tiennyt tämän kuultuani miten olisin ihmiseen suhtautunut. Tyydyin olemaan ajattelematta asiaa lainkaan.

[QUOTE="Vieras";23459706]Minä tiedän yhden joka ei yksinkertaisesti muistanut ottaa pillereitä tai vaihtaa rengasta/laastaria. Kierukkaa ei halunnut ja kapseli oli liian kallis laittaa kerralla. Kortsut epämukavia. Kun tarpeeksi monta pilleriä unohtaa, 4x abortti siitä seurauksena.. Olin järkyttynyt enkä tiennyt tämän kuultuani miten olisin ihmiseen suhtautunut. Tyydyin olemaan ajattelematta asiaa lainkaan.[/QUOTE]

kamalaa. kyllä ne pillerit muistaa ku ottaa itseänsä niskasta kii ja vaan yrittää oikeasti, hälytys puhelimeen joka päivä jne.. tollaselle tapaukselle pitäis suoda se kapseli vaikka ilmaiseksi..

Yhteistyössä