Hoi te Tallinnassa käyneet, pari kysymystä!

Täällä kyselee yksi Viru-virgin :D

mietin tässä, että ottaako mukaan kruunuja, euroja, debit/credit-kortin, rahaa missä muodossa? Jossain oli, että eurot käyvät joissain paikoissa. Että ottaisko osan sitten euroina. Korttia en ajatellut aluksi ottaa mukaan ollenkaan, mutta nyt sitten mietin, että pitäiskö silti... :snotty:

Ja asiaa ALKOHOLISTA!
Tuttu sanoi, että viinakset on hänen muistaakseen hiukkasen kalliimpia satamassa kuin sitten keskustassa, tietääkö kukaan tämän tarun paikkaansapitävyyttä?

Olen tällainen hössöttäjä, että tunnun ottavan stressiä näköjään niinkin pienestä jutusta kuin yhdestä Tallinnanmatkasta :LOL: pitäis varmaan hakeutua hoitoon :xmas:
 
Me maksettiin master-kortilla kaikki. Tosin esim torilta ei ostettu mitään, siellä olis eurotkin käyneet.

Alkoholi on keskustan pikkuliikkeissä vain nimellisesti halvempaa, riippuu kyllä paikastakin.
Joku pullo halvempi, toinen taas kalliimpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Niin hoitoon kannattaa Tallinnassa mennäkin. Muistaaksen "Ilumaja" tms. kyltin alta löytyy kauneushoitola/ kampaamo.
Minä kävin samalla reissulla kampaajalla.
juu olen kuullutkin, että suht edullisesti saa kaikenlaisia spa-hoitoja :) antaisivatkohan sitä psyykkistä hoitoa samalla sitten :D

kiitän vastauksista, nämä valaisivat jo paljon =)

 
Annikki
Ottaisin mukaan euroja, joista sitten vähän vaihtaisin kruunuiksi. (Yleensä olen mennyt Viron puolella pankkiin vaihtamaan.) Nämä siis ruokailuja ym. varten. Viinakset sun muut tuliaiset maksaisin visalla. Ei tarvii turhaan vaihtaa hirveitä määriä valuuttaa, eikä miettiä turhaan paljonko sitä käteistä sitten tarttis. Loput kruunut törsäisin varmaan takas tullessa laivalla.. ;) Tuo ihan satamassa oleva pieni viinakauppa on kyllä monissa tuotteissa halvempi, kuin keskustan viinakaupat ja sieltä on löytynyt kaikki tarpeellinen ainakin meille. Prismoista sun muista suurista marketeista ei missään nimessä kannata viinaksia ostaa, vaikka monien matkatoimistojen bussit sellaisen pihaan kuskaakin.
 

Yhteistyössä