Hoi TAMPERE!! täällä paikkakunnalle juuri muuttanut etsii ystäviä/kahvitteluseuraa tms. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellu77

Jäsen
09.06.2007
175
0
16
Heippa!

Etsinnässä uusia tuttavuuksia Tampereelta:) Olemme juuri muuttaneet paikkakunnalle ja ketään emme entuudestaan Tampereelta tunne. Olen 34v. (kohta 35v....) ja lapsia meillä pojat 10v. ja 6v.sekä tyttö kohta 2,5v.
Olen vielä siis päivät kotona ja mies töissä. Olisi todella mukavaa tutustua uusiin ihmisiin joko lasten kera tai ilman;)
Jos tuntuu , että sinulta löytyisi vielä " tilaa" yhdelle ystävälle, niin pistähän yv:tiä niin kerron sitten itsestäni ja perheestäni lisää:)

Hei!
Täällä suurperhe joka on muuttamassa Tampereelle huhtikuun alussa, tilanne meillä samanmoinen (ehkä te kuitenkin olette sieltä saaneet jo ystäviä) eli meillä ei tutun tuttua Tampereella, koko suku jää kauas. Ystäviä oon lähtenyt pyydystämään, ehkä nappaamaan itelleni sieltä ihanat sellaiset! :)
Lapsia meillä viisi, kaikki alle kouluikäisiä eli vanhin on 6v, nuorin keväällä 1v, kuudes syntyy syksyllä jos kaikki menee hyvin :)
Jos olet vielä vailla ystävää, täällä olisi yksi innokas tutustumaan!
Ikää tosin minulla vasta kohta 27 v mutta en pidä ikäeroja "pahana", kotiäitinä minäkin!
Meillä mies työtön, mutta työt hällä haussa, eli jossain vaiheessa jäädään lasten kanssa yksin kotiin viettämään arkea. Yksinäistä se tulee hieman olemaan jos ei ainuttakaan tuttua mistään päin Tamperetta saa. Muutamme sinne Hoistilaan, n.6km keskustaan (vissiin) ja Linnainmaa ihan vieressä. (Emmä oikeen tiiä Tampereesta vielä paljoo)
Kirjoitathan jos olisin yhtään varteenotettava mahdollinen uusi tuttavuus? :D

Yhteistyössä