A
"Anna"
Vieras
Anteeksi että sanon, mutta ruman mallinen vatsa hänellä. Itselläni oli kaunis pallovatsa molemmilla kerroilla , tuo on tynnyri poikittain. Saattaa ne Vapunkin korkkarit jäädä kaappiin rv 38..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minä voin sanoa että vaikka halusin käyttää korkkareita en pystynyt mulla oli selkäkipuja ja liitoskipuja. Sairaslomalle jäin viikolla20. Kidutin itseäni loppuajan tekemällä yhtään mitään. Kilometrin kävelylenkki teki mulle pahaa... Makasin sängyssä ja laskin minutin selkäkipujen välissä... Elikkä supistuksia oli. En voinut tehdä mitään... Ja arvaa kun synnytys alkoi se kesti semmonen 36 min ja kaikki ohi. Silloin en tehnytkään mitään päivällä ja onneksi lapset olivat hoidossa. Olin tasan 10 min sairaala alueella ja kaikki oli ohi.
elikkä kaikkien raskaudet ovat yksilölliset, joilla voi olla vaikea raskausaika ja lyhyt synnytys ja toisella voi olla elämänsä kunnossa ja pitkä synnytys.. Pidempi kuin mun!