Hoi palstailijat, jotka sanoo, että voi voi raskaus! Vappukin sen tietää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi että sanon, mutta ruman mallinen vatsa hänellä. Itselläni oli kaunis pallovatsa molemmilla kerroilla , tuo on tynnyri poikittain. Saattaa ne Vapunkin korkkarit jäädä kaappiin rv 38..

[QUOTE="Anna";26416037]Anteeksi että sanon, mutta ruman mallinen vatsa hänellä. Itselläni oli kaunis pallovatsa molemmilla kerroilla , tuo on tynnyri poikittain. Saattaa ne Vapunkin korkkarit jäädä kaappiin rv 38..[/QUOTE]

Olet ilkeä.

Olisinko siis voinut välttää raskausmyrkytyksen pukeutumalla piukkaan mekkoon ja korkokenkiin? Vika olikin siis asenteessa, eikä elimistössä? Voi Vappu, mikset ollut minua opastamassa vuosina 2009 ja 20011 :O

• Tykkää
Reactions: tiiru
Mua aina ärsyttää toi "ei missään ole mitään vaikeeta SIIS HALOO raskaus ei ole sairaus" kip kop kip kop...:headwall: Tuo ei ole kyllä pahimmasta päästä mitä olen noita kuullut, mutta kuitenkin vähän kihahtaa. :D

Ja huom, itse olin se joka pystyi hyvin kävelemään korkkareilla raskausajan ja sipsuttelin iloisena tuolla, en silti lässytä ja kuvittele että jokainen voi elää raskautensa kuten pilvilinnan päällä. Joillakin se raskaus todella on KUIN sairaus, halaus niille!

No minä voin sanoa että vaikka halusin käyttää korkkareita en pystynyt mulla oli selkäkipuja ja liitoskipuja. Sairaslomalle jäin viikolla20. Kidutin itseäni loppuajan tekemällä yhtään mitään. Kilometrin kävelylenkki teki mulle pahaa... Makasin sängyssä ja laskin minutin selkäkipujen välissä... Elikkä supistuksia oli. En voinut tehdä mitään... Ja arvaa kun synnytys alkoi se kesti semmonen 36 min ja kaikki ohi. Silloin en tehnytkään mitään päivällä ja onneksi lapset olivat hoidossa. Olin tasan 10 min sairaala alueella ja kaikki oli ohi.
elikkä kaikkien raskaudet ovat yksilölliset, joilla voi olla vaikea raskausaika ja lyhyt synnytys ja toisella voi olla elämänsä kunnossa ja pitkä synnytys.. Pidempi kuin mun!

No minä voin sanoa että vaikka halusin käyttää korkkareita en pystynyt mulla oli selkäkipuja ja liitoskipuja. Sairaslomalle jäin viikolla20. Kidutin itseäni loppuajan tekemällä yhtään mitään. Kilometrin kävelylenkki teki mulle pahaa... Makasin sängyssä ja laskin minutin selkäkipujen välissä... Elikkä supistuksia oli. En voinut tehdä mitään... Ja arvaa kun synnytys alkoi se kesti semmonen 36 min ja kaikki ohi. Silloin en tehnytkään mitään päivällä ja onneksi lapset olivat hoidossa. Olin tasan 10 min sairaala alueella ja kaikki oli ohi.
elikkä kaikkien raskaudet ovat yksilölliset, joilla voi olla vaikea raskausaika ja lyhyt synnytys ja toisella voi olla elämänsä kunnossa ja pitkä synnytys.. Pidempi kuin mun!

Kyllä kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät tämän, vaikka tähänkin joku tollo varmaan sanoisi sulle, ettei se mikään sairaus ole TURHAAN EDES KERROT ETTEI OLLUT KIVAA. Ite halusit raskaaksi!!! NIIH!! :xmas:

Yhteistyössä