hohoi vauvojen äidit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkuuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukkuuuuu

Vieras
Kertokaas viisaat mulle millon noi vauvat alkais nukkuu öitänsä paremmin? siis mulla on 5kk vanha poika eikä koskaan ola menty ilman kolmea dyöttökertaa yön yli....siis poika syö noin 3-4 tunnin välein ympäri vuorokauden. ja nykyisin sit siinä välissä haluaa tuttia 3-100 kertaa...ois vaan niin ihanaa nukkua edes yhtenä yönä vaik neljä tuntia putkeen mut taitaa jäädä haaveeks...ehkä sit joskus.....

Meijän "iso" vauva eli 2v4kk ei ole kovin montaa yötä elämässään heräämättä nukkunut, alle 10 yötä. Pienenä oli todella kova heräilemään eli puolentunnin-tunnin tai kahden tunnin välein vähintään heräili. Moniallergikko on ja ilmeisesti siitä johtuen heräämiset..

Nyt meijän 8kk poika heräilee kans aika usein ja olen jo henkisesti varautunut, että tulee heräilemään vielä pitkään.

Yli 6kk:n ikäinen vauva pärjää yön yli syömättä, mikäli on illalla syönyt puuron ja juonut maidon. Eli minusta voi alkaa silloin vierottamaan yösyönnistä. Se on monesti vaan tapa.

Mun vauva (6kk) alkoi nukkumaan yonsa tasan 3 yota sitten. Aloitettiin unikoulu. Eka yo huusi 15 minsaa, toka 5, kolmas pari minuuttia ja huusiko edes minuuttia tanaan, tuskin. Ja mina olen ihanan levannyt ja rento!!

Yhteistyössä