Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En menis kyllä vuokra-asuntoon ruuvailemaan levyjä oviaukkoon...
Vaihtaisin möhkösohvan pienempään ja sirompaan.
En alkaisi minäkään mitään levyjä virittelemään, ruman ja tukkoisen näköinen tulee ja hirveät reiät seiniin. Mä varmaankin ripustaisin tuohon aukkoon kankaan tai verhon, verhovaijeri vain kiinni aukon kattoon tai seiniin ja kangas siihen. Helppoa ja halpaa, ja takuulla paremman näköinen.
Hirveät reijät? No eihän tule.
Paremman näköinen ehkä, mutta millä se kestää jos mein 10kk ikäinen (ja kohta syntyy toinen vauva) siihen sitten menee ja nojaa/koskee.
Meillä on lisäksi eläimiä joista lähtee karvaa joten kaikki matalalle tulevat kankaat pitää pohtia tarkasti.
Lisäksi varsinkin se keittiön seinä joutuu pakostakin kosketuksiin pienten likanäppien toimesta, eli kangas siksi vähän huono vaihtoehto.
Miten se 10-kuinen siihen muka nojaa jos sohva on edessä? Tai jos nojaa, niin sohva ottaa vastaan. Elukoista lähtee karvaa myös siihen sohvaan, joten verho/kangas ei yhtään poikkea tästä. Jos joutuu kosketukseen likanäppien kanssa, niin helpompi se kangas on pestä kuin hinkata mustikkaa irti maalatusta seinästä. Perustelut ontuu pahemman kerran, mutta ymmärrän sen koska olet jo selvästi päättänyt laittaa nuo levyt aukon peitoksi eivätkä muut vaihtoehdot sulle käy. Mites sellainen matala seinä, joka tulisi vain n. sohvan korkeudelle ja olisi ylhäältä auki? Miten leveästä aukosta on kyse?
Nojaa sieltä keittiön puolelta.
Eikä lähde karvaa sohvaan, kun se on sitä mitälie ihmekangasta. Verhoihin mm tuo karva atrttuu, sohvaan ei.
Matala seinä on myös vaihtoehto, sitäkin olen pohtinut. Pohdin myös ikkunallista seinää, jotta pystyn keittiöstä vaihtimaan lapsia jos he ovat olohuoneessa.
Olen kyllä päättänyt että haluan siihen jonkun kiinteän levyn ellei joku saa minua ymmärtämään miten tuo kangas muka on kätevä. Mutta levyn korkeus on asia jota en ole pohtinut, kuin myös se levyn materiaali.
Näillä näkymin se vaneri kuulostaa parhaalta.