Höh, nyt se alkoi täälläkin :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Paikallisessa S-marketissa on vielä tähän asti saanut paljon tavaraa -50% vaikka olis vielä 2 päivää "parasta ennen"-päivään. Nyt oli siirrytty -30% tarroihin :( Kyllä rajottaa ainakin mun extrojen ostamista. Joskus ostin jotain herkkuja puoleen hintaan, en viitsi enää kun ei niin halvalla saa. Noh, ehkä hyvä vaan. Kysyin kassalta niin sanoi että 2 päivää ennen vanhaksimenoa tuo -30% ja päivää ennen -50%.

valintataloissa, ja kun niiden hinnat ovat korkeammat kuin esim k-kaupoissa, ei oikein kantsi ostaa enää..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Paikallisessa S-marketissa on vielä tähän asti saanut paljon tavaraa -50% vaikka olis vielä 2 päivää "parasta ennen"-päivään. Nyt oli siirrytty -30% tarroihin :( Kyllä rajottaa ainakin mun extrojen ostamista. Joskus ostin jotain herkkuja puoleen hintaan, en viitsi enää kun ei niin halvalla saa. Noh, ehkä hyvä vaan. Kysyin kassalta niin sanoi että 2 päivää ennen vanhaksimenoa tuo -30% ja päivää ennen -50%.

Mun työpaikalla laitetaan luomut, yms. ihan normiin tapaan aleen jos vaan pvm:t paukkuu. Musta on kiva kuitenkin, että niitä ei heitetä pois vaan myydään halvemmalla tarpeeseen. Ihan suoraan sanottuna tuo -50% on älyttömän iso alennus, koska jostainhan kaupankin on katetta saatava. Mutta kyllä meiltä aina kaikki nuo -30% tuotteet menee alta aikayksikön. Hyvä niin!

Meidän paikallissa Prismassa oli joskus noita -50% tuotetteita, mutta nyt enää -20%. Kysyin joskus että mistä moinen muutos, niin sanoivaat, että menevät kaupaksi silläkin, eli miksi suotta antaa puoleen hintaan :(

Meidän Prismassa ei ole ikinä ollutkaan 50% alelappuja. Aina vain 30%.
Ja luomuakin on usein alessa, varsinkin luomu-jauhelihaa. Mutta alennuksen jälkeenkin se on kalliimpaa kuin muut naudan paistinjauhelihat.

Yhteistyössä