hömpänpömppää ajankuluksi

Mulla ei nyt tule muita mieleen kuin Antti Jokinen, jonka kanssa selvittelin irtaimistoa turvatarkastuksessa yhtä aikaa, mutta ketäs muita...? Hjallis Harkimo ja JJLehto on ainakin katsoneet aikanaan mun perään, niin ja Danny heh heh :whistle: B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Footballers Wife:
Mulla ei nyt tule muita mieleen kuin Antti Jokinen, jonka kanssa selvittelin irtaimistoa turvatarkastuksessa yhtä aikaa, mutta ketäs muita...? Hjallis Harkimo ja JJLehto on ainakin katsoneet aikanaan mun perään, niin ja Danny heh heh :whistle: B)
et sit ottanut onkeen tota harkimoa :whistle:
 
Renny Harlinin näin juhannuksen alla, tallas torilla vastaan.

Viime syksynä näin itse presidentin Hakaniemen kauppahallissa. Meinasin vielä etuilla rouvan eteen kun oli siinä ystäviensä kanssa pähkäilees kojun edessä ja mä meinasin hermostua kun en tienny, ostaako ne ämmät mitää vai jahkaako ne vaan... Sitte menin siitä sivusta ja meinasin arvon rouville sanoa, että anteeksi voinko maksaa tässä välissä niin pysähdyin ku seinää kun tajusin että itte Halonen se oli siinä musta ulkoilupuku päällä ja lippis päässä... Ja turvamies seuras sivus silmä tarkkana mitä mä touhuan...

Hyvä etten tönässy ja sanonu että tehkääs tilaa täällä on maksavia asiakkaita! :LOL:
 

Yhteistyössä