hömmäkysymys vaihteeksi. Suositelkaa värivoidetta, joka

  • Viestiketjun aloittaja Tipu
  • Ensimmäinen viesti
No käyppä siellä prismassa ja kysy onko niillä näytteitä eri värivoiteista, sitten kotona voit rauhassa kokeilla ja päättää. Jossain lehtien välissä, esim kauneus ja terveys on meikkinäytteitä.
 
gallupisti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 07:53 Tipu kirjoitti:
tasottaisi punotusta ja samalla kuitenkin sulautuisi omaan ihon väriin!!!
Tapauskohtaista. Minulla punaiset nenänpielet ja joskus lehahtaa posket ja kaula punaiseksi.

MAX FACTOR: PAN STIK on todella hyvä punaisuuden peittäjä, mutta ei ole tarkoitettu koko kasvojen voiteeksi vai miten sen sanoisi, en tiedä, koska en käytä värivoiteita, sillä en halua huonontaa ihoani :)
 
Ensiksi kannattaisi kiinnittää huomiota päivävoiteeseen että se on herkälle iholle sopiva ja mikä supistaisi ihon pinnalla olevia verisuonia, vähentääkseen punoitusta. Apteekista saa ,kun vähän maksaa ja kun käyttää ainakin kuukauden verran ,voipi nähä tuloksia. Minä olen kokeillut ja ollut tyytyväinen. sitten värivoide..
 
Hiira
Max factorilla on ollut sellainen sininen voide jota laitetaan pohjalle, sitten normaali värivoide. Sininen vastavärinä häivyttää punerrusta. Kysy kempparista, eikö ne naiset siellä tiedä.
 
mummimamma harmaana
mä tykkään käyttää meikkivoidepuuteria. helppoa ja nopeaa. Nyt olen ihastunut Maybellin, en tiedä enkä muista miten se kirjoitetaan, tuotteeseen. Värisävykin sattui sopiva, joten ostanpa tuotetta toisenkin kerran.
 
hibiscus
No, kyllä minäkin täältä huikin Joe Blascoa. Sitä voi tilata postimyynninkin kautta ihan helposti. Se on kallista, kuten joku sanoikin jo, mutta tosiaan riittoisaa ja hyvälaatuista. Voi valita, haluaako tuhdisti peittävää vai pelkkää punaisuuden himmentäjää (red neutralizer). Tuntuvat iholla keveiltä. Max Factoria käytin myös joskus, mutta tuntuvat kyllä Blascoon verrattuna paksuilta ja pakkelimaisilta. Itselläni toivat näppyjä. Mutta kokeilemalla kai se oikea löytyy.
Kivoja nämä hömmät :D
 

Yhteistyössä