Hölmö kysymys mut onko teidän tytöt kuinka karvaisia? :D

Niinkun siis tuo meidän esikoistyttö on aika karvainen. Säärissä on aikamoinen karvoitus, tosin onneks vaalea. Paksu on tukkakin ja kulmakarvat. Mietin että tuleekohan sille vielä ongelmia vai onko tämä vielä ohimenevää lapsen vaihetta. Tuskin, kun tyttö meni jo epulle.
 
Onko ihan suomalainen lapsi?

Meidän semisuomalaisella tytöllä on paksut hiukset, ja säärikarvoja - tosin vaaleita. Oon aatellut että voin syyttää säärikarvoista miestä, mutta ehkei se sitten olekaan niin :snotty: sillä mullakin oli jo lapsena säärikarvoja. En mä niistä kärsinyt, aloin ajelemaan niitä joskus 11-12 v iässä kai.
 
papu
meillä myös tytöllä jalat ihan valkosen karvan peitossa,selkä myös..tuuhea on tukka ja kulmat,eihän se minua haittaa mutta ettei vaan myöhemmin ala tyttöä häiritsemään..
 
bud
Mulla on ollut pienestä asti vaaleet käsikarvat. Kyllä mä niistä kärsin tosi paljon, mutta se oli mun ihan henk.koht. ongelma, ei mua kiusattu niistä, vaikka kuvittelin, että kaikki niitä kattoo. Vasta n.20-vuotiaana olen sinut niiden kanssa! :D Ei kannata ainakaan ajelusta mitään puhua, ettei sitten puske mustaa sänkeä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
meidän tyttö on aina ollu tosi karvanen, sil on käsivarret ja jopa selkä sellasen valkoset untuvan "peitossa".

Näin meilläkin keskimmäisen kohdalla. Ei tosin ole paksuja hiuksia/tuuheita kulmia. Mutta tytön iho on jotenkin ihanan pehmoinen ja siloinen kun häntä halaa kun on nakuna, olen päätellyt sen johtuvan siitä ihanasta pehmoisesta untuvasta, jota joka puolella on :)
 
Meilläkin tytöllä siis sellasta vaaleata untuvaa, ei kylläkään taida selässä olla, eikä ne mua häiritse eikä tyttöä ainakaan vielä ja toivottavasti ei ala häiritsemäänkään. Ihan suomalainen tyttö, mut saanut varmaan sitten molemmilta kunnon karvageenit :LOL: Mulla kasvaa jaloissa tumma säärikarva ja ihmettelin kun mun äidillä ei kasva ollenkaan. Eli isän puolelta siis karvat mulle :kieh:
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:
meidän tyttö on aina ollu tosi karvanen, sil on käsivarret ja jopa selkä sellasen valkoset untuvan "peitossa".

kulmat ei ole tuuheet mut hiukset aika paksut.
Sama juttu, patisi meidän tytöllä on paksut kulmat ja hiukset. Vaalea, pitkähkö ja melko tuuheakin karvapeite käsivarsissa, säärissä ja selässä! =) Taitaa harveta iän myötä tämä tyttöjen karvoitus?
 

Yhteistyössä