Höh,paha mieli tuli,mies lähtee viihteelle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kris
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kris

Vieras
siis oon ihan typerä. ite sanoin miehelle että on kyllä vapaailtansa ansainnut (vauva syntyi joulukuussa, on ollut sen jälkeen kolmesti iltamenoissa, minä en kertaakaan), hoitanut lasta tosi paljon.

no tänään mies lähtee terassille ja baariin sinkkukavereidensa kanssa. jotenkin ahdistaa, kun siellä on niin paljon kauniita hyväkroppaisia naisia, itse tunnen olevani kamala löysän mahanahkani kanssa. mieheni on pettänyt minua kerran. siitä on jo kauan aikaa, mutta ilmeisesti se pelko on jossain takaraivossa. ei kylläkään harrastanut seksiä, mutta suuteli ja hyväili kauniin naisen kanssa ja viestitteli. nykyään mies on ollut hyvä mies kaikin puolin.

samoin olen jotenkin kateellinen, että miehellä on tänään hauskaa, hän saa olla vapaalla ja varmana flirttailee muiden kanssa. äh. oonpa mä lapsellinen, mutta tuntuu etten voi itelleni mitään. miehelle en tätä aio sanoa. mikä neuvoksi? oonko ihan tyhmä?

eniten ahdistaa mielikuva miehestä virnuilemassa kauniille naisille, vaikka se jäisikin vain siihen flirttiin :/ ...

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Miksi et aio sanoa miehellesi tuota, eikö helpottaisi jos puhuisitte asioista?

no en viitsi pilata miehen tunnelmaa. on ihan innoissaan lähdössä. lisäksi mieheni ei ole kovin hyvä puhumaan tällaisista asioista.

Ikävä tilanne, koska selvästi et luota mieheesi ollenkaan, eikä se pettämisen takia mikään ihme olekaan. Ei se silti tarkoita, että hän juuri tänään hyppäisi toisen naisen kelkkaan ja jos hyppää, niin eikö tuollainen mies saa sitten mennäkin?! Älä sinä turhaan sure ja murehdi kotonasi, koska sinä et ole tehnyt mitään ja jos miehesi hölmöilee jotain, hänen on kannettava siitä vastuu!

Maailma on täynnä kauniita ja hyväkroppaisia naisia, siitä ei pääse mihinkään, mutta ei muiden kauneus sinulta pois ole. Jos miehesi on helposti vietävissä nyt, hän olisi sitä joka tapauksessa myöhemminkin. Toivota miehellesi hauskaa iltaa ja yritä olla miettimättä liikaa. Hänen täytyy sinun miehenäsi ja perheenisänä itse tajuta, mikä hänen elämässään on tärkeintä ja rakkainta ja mistä sinä sen tiedät, vaikka siellä terassilla kaljanlipityksen lomassa hän ikävöisi omaa perhettään?:)

Kyllä sulla nyt vaan on itsetunto-ongelma. Sulla on jotain paljon ihanampaa kuin piukka kroppa, sun oma vauva! Anna sinkkujen hillua ja nauti pikkuisesta. Jos ukko retkahtaa, ei se ole sun arvoinen!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:
Kyllä sulla nyt vaan on itsetunto-ongelma. Sulla on jotain paljon ihanampaa kuin piukka kroppa, sun oma vauva! Anna sinkkujen hillua ja nauti pikkuisesta. Jos ukko retkahtaa, ei se ole sun arvoinen!!!

En vaihtaisi vauvaa mihinkään. Mutta tiedän, että mies on naisten ulkonäön perään (siis IHAILEE kauniita ja timmejä naisia, mutta niin kai aika moni mies) ja on imarreltu naisten huomiosta. ok-näköisenä miehenä saa sitä. pelkään jotenkin mitä tapahtuu. jos mies sitten ei enää pidäkään minusta kun näkee kauniita naisia, pettää tai ihastuu johonkin tms..

Jos oot päättäny antaa pettämisen anteeksi ja päättäny kyseisen miehen kanssa lapsenkin tehdä, niin mun mielestä ei sillon siihen pettämiseen voi vedota etteikö mies sais terassilla käydä. Ymmärrän että varmaan kurjalta tuntuu jos mielessä tuollaisia liikkuu, mutta ei parisuhteelle hyvää tee jos aina joutuu palaamaan samaan aiheeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Jos oot päättäny antaa pettämisen anteeksi ja päättäny kyseisen miehen kanssa lapsenkin tehdä, niin mun mielestä ei sillon siihen pettämiseen voi vedota etteikö mies sais terassilla käydä. Ymmärrän että varmaan kurjalta tuntuu jos mielessä tuollaisia liikkuu, mutta ei parisuhteelle hyvää tee jos aina joutuu palaamaan samaan aiheeseen.

no siis minähän kannustin miestä lähtemään, ei tulisi mieleenkään kieltää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tellu:

En vaihtaisi vauvaa mihinkään. Mutta tiedän, että mies on naisten ulkonäön perään (siis IHAILEE kauniita ja timmejä naisia, mutta niin kai aika moni mies) ja on imarreltu naisten huomiosta. ok-näköisenä miehenä saa sitä. pelkään jotenkin mitä tapahtuu. jos mies sitten ei enää pidäkään minusta kun näkee kauniita naisia, pettää tai ihastuu johonkin tms..

Luota siihen, että sinä ja lapsenne olette hänelle tärkeintä, vaikka kuinka muita katselisikin.

Jos miehesi ihastuu toiseen tai pettää, et voi sille mitään, se on totta. Mutta ei sinun ok-näköinen miehesi, joka on vielä toisen naisen oma sekä pienen vauvan isä, ole mikään loistolöytö kenellekään sinkkunaiselle, korkeintaan hetken huvitteluun! Ja jos siihen haksahtaa, anna mennä.

Sinulla on selvästi paha itsetunto-ongelma, eikä tuo kyttääminen auta sinua tai suhdettanne pätkän vertaa.

Pienen vauvan äitinä ja kerran petettynä voin hyvin ymmärtää sinua ap. Vaikka haluaisi kuinka luottaa mieheen, niin aina vaan tulee mieleen, ne hyvä kroppaiset, ei ihan vähään aikaan synnyttäneet (jos ikinä) naiset, jotka keikistelevät siellä terasseilla. Sekin ahdistaa, jos mies baari-iltansa jälkeen haluaa seksiä, kun tuntuu siltä, että sillä on vain ne baarin naiset mielessä.

Jos mies baarin jälkeen seksiä vonkaa, johtuu se kyllä sinusta itsestäsi eikä jostain baarin eukoista. Eli ole iloinen että sinä itse olet haluttu ja sinun vieressä se on tullut. ( minä kun nukkua porottaisin eikä tulisi kuin kyynärpäätä, en meinaan ole mikään illanvirkku!=)
Mitäpä jos pyydät kavereitasi kylään kun ukko on poissa ja pidätte omaa kivaa lasten kanssa ja ehdoilla? Tai katso kaikki ne nyyhkyleffat joita mies ei kanssasi katso...

Itselläkin muuten sama kuin yhdellä vierailijalla, että häiritsee kun aina baari-illan jälkeen mies on harvinaisen kiihkeä, heti pitää päästä "tyhjentämään" itsensä. Tulee aina mieleen, että se on siellä nähnyt jotain niin ihanaa.

Voi että miten onnetonta touhua, ota nyt itseäsi niskasta kiinni, ap!
Itse teit aikoinaan ratkaisun jatkaa miehesi kanssa, vaikka hän oli sinua pettänyt = sinä itse elät nyt sen päätöksen ja epävarmuuden kanssa! Minä olisin antanut kerrasta kenkää tuollaiselle häntäheikille. Tuskin tuollaisen "jokaiselle kauniille naiselle flirttailevan" miehen pettäminen on yhteen kertaan edes jäänyt.

Kovin kuulostaa vaikealta elää huonon itsetuntonsa kanssa. Tsemppiä kuitenkin!

Itselläkin muuten sama kuin yhdellä vierailijalla, että häiritsee kun aina baari-illan jälkeen mies on harvinaisen kiihkeä, heti pitää päästä "tyhjentämään" itsensä. Tulee aina mieleen, että se on siellä nähnyt jotain niin ihanaa.

Eiköhän se johdu ihan alkoholista ja rentoutumisesta vaan - hyvät fiilikset näkyy kotonakin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eiköhän se johdu ihan alkoholista ja rentoutumisesta vaan - hyvät fiilikset näkyy kotonakin ;)

Peesi!

Yhteistyössä