HobbyHallistä..ärrinmurrin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onko muille tapahtunut nyt uudistuksen myötä sekoiluja hobbyhallin osalta?
Mulle tuli tänään 2 laskua hobbyhallista jotka olivat kumpainenkin 10euron arvoisia ja olivat joitakin helvetin viivästys maksuja,mulla ei ole ollut yhden yhtään laskua maksamatta hobbyhallille,eikä ole laskuja viivästynyt,joten mitä nämä 10euron viivästys maksut voivat olla? :o

Joo minäkin sain karhukirjeen, aivan älytöntä. Päätinkin että en osta hobbarilta yhtään mitään, en edes käteisellä. Senkin saavat kuitenkin sössittyä ja siitäkin tulee karhuja sun muita selvittelyjä....

Miten mun nyt pitää toimia? maksaa aivan turhat laskut sinne kitisemättä vai ottaa hobbyhalliin yhteyttä ja sanoa etten todellakaan maksa,mitään turhia viivästys maksuja? :/

Myö tilattiin grilli osamaksulla alkukeväästä. Laskuja ei kuulunu ja unohdettiin koko juttu. Nyt sitte reilu kuukaus sitte tuli lasku: KOKO summa plus viivästyskorkoa rupesvat perimään |O
Mies soitti sinne että miten voivat periä viivästyskorkoa kun eivät ole yhtäkään laskua edes laittaneet, ja että mein piti maksaa osissa. Noh, täti toisessa päässä sanoi että meidän olisi pitänyt soitella sinne päin laskujen perään :o
Ensinnäkin sinne sai yhteydenkin n. puolen tunnin odottelun jälkeen |O
Maksettiin sitten kerralla kuitenki :/
IKINÄ IKINÄ IKINÄ ei sieltä mitään enää tilata vaikka ois kuinka tarjouksessa !!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siellä hobbarin sivuillahan on ilmotus että on vahingossa lähtenyt vääriä karhukirjeitä mene¨mään ja että ne voi nakata roskiin.

kiitos tiedosta,ei käynyt mielessäni käydä katsomassa.Mulle tuli viimekuussa myöskin YLI vuoden vanha muistutus 6e ja sen maksoin..oonkohan mä nyt maksanut senkin turhaan,jotenkin ihmetytti että miten voi tulla yli vuoden vanha lasku nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Loka:
Myö tilattiin grilli osamaksulla alkukeväästä. Laskuja ei kuulunu ja unohdettiin koko juttu. Nyt sitte reilu kuukaus sitte tuli lasku: KOKO summa plus viivästyskorkoa rupesvat perimään |O
Mies soitti sinne että miten voivat periä viivästyskorkoa kun eivät ole yhtäkään laskua edes laittaneet, ja että mein piti maksaa osissa. Noh, täti toisessa päässä sanoi että meidän olisi pitänyt soitella sinne päin laskujen perään :o
IKINÄ IKINÄ IKINÄ ei sieltä mitään enää tilata vaikka ois kuinka tarjouksessa !!!!

Kyllä se on firman moka jos eivät laskuta aikanaan.Ei asiakkaan tarvitse perään kysellä jos laskua ei tule.
Monet firmat laskuttaa pitkän ajan päästä.

Kävin laittamassa "äkäisen" viestin hobbyhallin asiakaspalveluun ja kysyin missä mättää,toivottavasti vastaisivat pian,vai kauankohan siinäkin menee että vastaus tulee? :/ Huomasin juuri että eiväthän olisi viivästyskorkoja kotiteatterista jonka otin osamaksulla,mutta maksoinkin kaikki loput erät kerralla elokuussa,vaikka viimeisen erän eräpäivä olisi ollut vasta joulukuussa?

mulla jäi pari vuotta sitten yx matto tulematta ja soitin sit ja sanoivat et ne on loppu ja joulun jälkeen tulee, mutta eipä oo näkyny...! pari päivää sit tilasin verhot, pyyhkeen ja koriste tyynyn, saa nähdä kuinka käy...

Eikös paketin mukana ole lasku, jota voi samalla viitenumerolla maksaa joko kerralla tai annetuissa erissä. Meillä ainakin lasku ollut pahvipakkauksen kyljessä muovitaskussa. Sillä sen sitten voi hoitaa kerralla tai osissa...

Me heitettiin kanssa yhden joululahjan pahvilaatikko laskuineen roskiin, ja maksettiin sitten karhulla kerralla.

Mulle tuli viime kuussa lasku Hobbarista 83, 66?. Maksoin kiltisti pois sitä sen enempää ajattelematta. Myöhemmin aloin miettiä, että enhän mä ole tilannut kyseisetä kaupasta pitkään aikaan, enkä tosiaankaan noin suurella summalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:

Eikös paketin mukana ole lasku, jota voi samalla viitenumerolla maksaa joko kerralla tai annetuissa erissä. Meillä ainakin lasku ollut pahvipakkauksen kyljessä muovitaskussa. Sillä sen sitten voi hoitaa kerralla tai osissa...

Me heitettiin kanssa yhden joululahjan pahvilaatikko laskuineen roskiin, ja maksettiin sitten karhulla kerralla.

Ei tule nykyään. Lähettävät erillisenä kirjeenä sen.

No ei ne nähtävästi osaa siellä pakatakkaan mitään.... tilasin sieltä päiväpeitteen niin sieltä tulikin kappaverho! No hiivatti, senkö mä laitan nyt sänkyni päälle? Eikä uutta tietystikkään kerkee tulemaan nyt sunnuntaihin mennessä kun on pojan 3v. synttärit....
ja sit kun koitat soittaa asiakaspalveluun nin sanoo vaan, että Verkko varattu??!!!! :o :headwall:

Kyllä niin jurppii koko hobbari nykyisin!!

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:

Ei tule nykyään. Lähettävät erillisenä kirjeenä sen.

OK. En olekaan tilannut mitään sitten jouluostosten ;)

Laskutus tiedottaa:

Huomautuslaskuista puuttuu viitenumeroita. Meiltä on lähtenyt virheellinen erä huomautuslaskuja, joiden viitenumero on puuttellinen ja laskun asettelu näyttää erilaiselta kuin normaalisti. Olemme jo lähettäneet tilalle uuden, korvaavan laskun, joten voit hävittää entisen ja maksaa suorituksen uudella laskulla.
« Paluu edelliselle sivulle

eiks ole olemassa joku aikaraja tuolla laskutuksella. en muista mikä se on, mutta sen jälkeen niitä laskuja ei tarvi enää maksaa jos firma ei ole älynnyt aikaisemmin laskuttaa. Sama jos oot maksanut pankkikortilla ja ja se ei ole mennyt tililtä jonkun tietyn ajan sisällä...

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
eiks ole olemassa joku aikaraja tuolla laskutuksella. en muista mikä se on, mutta sen jälkeen niitä laskuja ei tarvi enää maksaa jos firma ei ole älynnyt aikaisemmin laskuttaa. Sama jos oot maksanut pankkikortilla ja ja se ei ole mennyt tililtä jonkun tietyn ajan sisällä...

Tää oiskin mielenkiintoista, jos ois. ...vuoden verran ollaan ooteltu laskua yhdeltä firmalta, joka kävi tekemässä meillä remppaa. Ei vaan kuulu. Kerran oon niille jo antanu kirjallisena laskutusosoitteenkin, mutta kun ei niitä kiinnosta laskuttaa meitä, niin ei sitten. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:

Tää oiskin mielenkiintoista, jos ois. ...vuoden verran ollaan ooteltu laskua yhdeltä firmalta, joka kävi tekemässä meillä remppaa. Ei vaan kuulu. Kerran oon niille jo antanu kirjallisena laskutusosoitteenkin, mutta kun ei niitä kiinnosta laskuttaa meitä, niin ei sitten. :D

Mul on sellanen mielikuva et oon joskus jostain aiheesta lukenut...en vaan tiedä mistä.... mistähän tuon saisi tarkastettua...???

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Laskutus tiedottaa:

Huomautuslaskuista puuttuu viitenumeroita. Meiltä on lähtenyt virheellinen erä huomautuslaskuja, joiden viitenumero on puuttellinen ja laskun asettelu näyttää erilaiselta kuin normaalisti. Olemme jo lähettäneet tilalle uuden, korvaavan laskun, joten voit hävittää entisen ja maksaa suorituksen uudella laskulla.
« Paluu edelliselle sivulle

Niin varmasti ovatkin lähettäneet uuden "korvaavan" laskun, kun mulla ei edes ole minkäänlaista hajua mistä ovat meitä karhunneet!

Yhteistyössä