hobbyhall ja luottotiedot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onnellinen

Vieras
minulla on siis luottotiedot menneet, tilasin hobbarista postiennakolla rattaat ja maksoin ne kun noudin ne postista. Nyt tilasin turvaistuimen, ja antoi tilata sen laskulla/erämaksulla! ihanaa! olisikin ollut liian kallis liki 300 maksaa kerralla. rattaita yritin myös ensin tilata osamaksulla muttei antanut noitten luottotietojen takia... Mutta ilmeisesti nyt kun ostin heiltä rattaat jotka maksoin samantien, luottavat minuun sen verran, että antavat jatkossa myös lasku/osamaksu vaihtoehdon?

mulla luottotiedot menneet (kiitos miehen)

onko sulla ulosottomaksut maksettu?

mulla just hobbyhalliin jäi maksamatta ja kun viimein olisin maksanut olikin mennyt ulosottoon eikä asialle voinut tehdä mitään. oon siis hobbyhalliin velkaa 800e + niitä kuluja mitä tullut kun on ulosotossa

eli mulla toi ei varmaan onnistus. mutta esim anttilasta oon pystynyt tilaamaan ja hoitanutkin laskut sinne

siinä lähetyksessä jo kysytään koko henkilötunnus(myös loppuosa), ennen sen laitettuani en saanut lasku/osamaksu vaihtoehtoa, mutta nyt sain, ja tilaus lähti heti eteenpäin(s-postiin tuli tilausvahvistus). tilasin kummallekkin lapselle osamaksulla uudet turvaistuimet, iso plussa, kun ei kerralla tarvitse maksaa. Ja ulosotossa on velkaa, koska on vanhoja rästejä siellä(mutta ei hobbyhallista)

missä vaiheessa hobbyhall ilmoittaa sen ettei saa tilattua? mulla tuli tilausvahvistus s-postiin, eikä vielä ole ainakaan tullut mitään ilmoitusta etten saa tilattua. terv. luottotietonsa menettänyt.

Yhteistyössä