Hobby Hallista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia

Vieras
Onko kenelläkään kokemuksia Hobby Hallin tuotteiden laadusta, asiakaspalvelusta ja siitä, että jos palauttaa viallisen tuotteen, niin saako kyseisestä paikasta helposti rahat takaisin?

Palautin vähän aikaa sitten alle puoli vuotta vanhat verhot, jotka menivät piloille heti ensimmäisessä pesussa, vaikka olin pessyt ne täysin ohjeiden mukaisesti. Tänään asiakaspalvelusta kerrottiin, että verhot on postitettu minulle takaisin. Aion lähettää verhot uudelleen takaisin ja jos en sittenkään saa rahojani takaisin, otan varmasti yhteyttä johonkin ylmpään tahoon kyseisessä firmassa. Minusta tällainen asiakkaiden kohtelu on törkeää. En haluaisin maksaa roskasta.

Olen kuullut, että todella moni on ollut tyytymätön Hobby Hallin tuotteisiin muutenkin. Myyvätköhän he jotenkin normaalia huonolaatuisempia tuotteita? Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia kyseisestä firmasta.

Ite oon ollu ihan tyytyväinen, paljon ollaan kaikenlaista ostettu. Myymälässä tosin aina käydään, ja kaippa ihmiset aika paljon palauttelee, kun poistomyymälässä lukee yhessä sun toisessa tuotteessa "asiakaspalautus".

ei ole vastaavasta kokemuksia, ainoastaan yksi huonekalu jonka ostimme, oli täyttä p.askaa! tilatessa useamman kappalenn kuin yhden, niitä ei koskaan saa. oikeesti olen yrittänyt tilata esim. hengarisettejä 5kpl, niin sain yhden paketin :headwall: :headwall:

siksi en ole nyt tilannutkaan enää mitään sieltä, tympii koko paikka. :(

No mä oon ollu ihan tyytyväinen kaikkeen siihen, minkä oon tilannu ja pitäny. Aina on palautukset onnistunu ja tilauksentekokin on ollu helppoa (vrt. esim. Ellos, jossa asiakaspalvelijat ei välillä tunnu tajuavan edes Suomea...).

Mulla ei ole koskaan tullu mitään ongelmaa tuotteiden kanssa, mutta kaverilla oli vähän aikaa sitten ongelmia sieltä tilatun paahtimen kanssa (ei tosin mitenkään Hobbarin vika vaan maanantaikappaleita on joka tuotteessa). Mutta joka tapauksessa, sitä hän joutui vaihtamaan useampaan kertaan, mutta ei vaihdoissa ollu mitään ongelmaa. Päinvastoin. Sai jopa viimeisen palautuksen jälkeen sieltä kaksi sellaista paahdinta. :saint: (toisen kyllä sitten palautti, kun meinasi, että yksikin riittää... :whistle: )

Alle puoli vuotta (?), en olis kyllä ryhtynyt minkäänlaisiin toimenpiteisiin. Kuluttajansuoja ei taida verhojen kanssa yltää ihan noin pitkälle, en usko että saat rahoja takaisin.

Mä olen ollut ihan tyytyväinen sieltä tekemiini ostoksiin..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:05 Kaddy kirjoitti:
Alle puoli vuotta (?), en olis kyllä ryhtynyt minkäänlaisiin toimenpiteisiin. Kuluttajansuoja ei taida verhojen kanssa yltää ihan noin pitkälle, en usko että saat rahoja takaisin.

Mä olen ollut ihan tyytyväinen sieltä tekemiini ostoksiin..

Lain mukaan minkä tahansa tuotteen tulisi kestää normaalissa käytössä vähintään puoli vuotta. Myyjä on velvollinen korvaaman viallisen tuotteen. Ainakin näin olen muistaakseni kuullut eräässä ohjelmassa, jossa käsiteltiin kuluttajansuojalakia. Ohjelmassa sanottiin, että ihmiset ovat tietämättömiä oikeuksistaan kuluttajana ja myyjät käyttävät tätä tietämättömyyttä hyväkseen hyvínkin helposti.

Kyllä mä olen ollut ihan tyytyväinen tuotteisiin (paitsi reiman) ja palveluun. Mullakin meni kerran untuvatakki piloille ensimmäisessä pesussa ja sain rahat takaisin, vaikka ostohetkestä oli kulunut yli vuosi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:15 Prinsessojen äiti kirjoitti:
mulla on kaikki tuotteet ollu tosi hyviä,verhot ostin kun olin jotain 16-17 vuotias (nyt 24v) ja vieläkin ovat ihan uudenveroiset,jos sulle on sattunut joku virheellinen kangas tai vastaavaa..

Väittivät, ettei materiaali-/valmistusvirhettä ole verhoissa. Laatuvirhe kuitenmkin oli ilmeinen. Verhot ovat täynnä nöyhtää, jota irtoaa koko ajan, eikä se lähde edes ravistelemalla pois. Verhot ovat täysin käyttökelvottomat. :(

Yhteistyössä