Hobby Hallista kysyttävää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nepeteus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nepeteus

Aktiivinen jäsen
10.09.2007
1 296
0
36
Pikaisesti tässä koneella, joten vastaukset luen vasta myöhemmin.

Homman nimi seuraava. Hobbarilta tuli maksumuistutuslasku viime viikolla. Olin aivan ihmeissäni, kun aina maksan laskut jo ennen eräpäivää. Lasku oli peräisin toukokuulta.

Aikani ihmeteltyä ajattelin, että olen vahingossa unohtanut maksaa postikulut jostain paketista. Maksoin laskun kiltisti. Viikonloppuna sitten siivoilin noita vanhoja laskuja ja kas kummaa, sieltähän löytyi tämän samaisen laskun alkuperäinen lasku.
Kyseessä oli siis keväällä tilattu Tutta tuotteen collegepuvun postikulut. Muuten kiva, mutta mä en ole koskaan sitä pukua lunastanut ja nyt olen maksanut siitä siis postituskulut korkojen kera :headwall: Tyhmä minä.

Tuota pukua en lunastanut siksi, kun se tuli jälkitoimituksena useiden viikkojen kuluttua siitä mitä muut tuotteet. Jätin lunastamatta.

Uudistuksen myötähän hobbarista lähetetään lasku erillisellä kirjeellä kotiin, joten lasku oli siis minulla kaapissa, mutta tuotetta ei.

Nyt olen yrittänyt useita kertoja soittaa sinne hobby hallin asiakaspalveluun, mutta eihän sinne pääse läpi. Siis onko sinne joku viime aikoina soitellut ja päässyt jopa puhumaan jollekin?? Mulle vain linja tuuttaa pari kertaa ja sitten katkeaa.
Sähköpostiakin laitoin menemään, mutta vastaus oli seuraavanlainen "asiakaspalvelussamme on juuri nyt ruuhkaa, otamme yhteyttä blaa blaa blaa" Tuostakin viestistä on jo kolme päivää kulunut.

Rahojani en takaisin saa, kun tyhmä menin maksamaan, kun kuvittelin että olin oikeasti unohtanut maksaa jotain... Haluaisin vain selvittää asian ja kiittää yhteisistä vuosista :D Enää en nimittäin hobbarista tilaa, kun mennyt noin hankalaksi asioiminen kaikkinensa. Ennen oli selkeämpää kun lasku tuli paketin mukana...

mä kinustin rahojani takasi 3kuukautta. toukokuussa tilasin ja rahat sain vasta pari viikkoo sitten. yhteyttä koitin saada viestiä lähettämällä joka toinen päivä ja sitten yritin myös soittaa. suosittelen että soitat siihen numeroon josta tilauksia otetaan pelkästääm vastaan.. ja sanot että p**le! ja jaätät soitto pyynnön. mulle soitettiin päivä sen puhelun jälkeen ja kaverille soitettiin het samana päivänä.. sano että asia on erittääin tärkeä!!!! eikä mulla ees ollu sillo ku soitin niin sitä as.nroa lähettyvillä, vaikka siihen numeroon soittaessa pitäs olla..

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Älkää kukaan sekaantuko koko firmaan, se on menny niin ihmeelliseks! 2 kuukauteen ei ole sieltä ketään kiinni saatu ja asia on viety eteenpäin, ihme toimintaa :o

juu, en itekkään tilaa kyllä ihan het sieltä uusix. lie nuita samoja tavaroita muuallakin.. ja maksaan mielellään vaikka vähä enempi jos kerta palvelu pelaa. ei uskos että stokkan alanen firma!

Just eilen sain kanssa sieltä muistutuslaskun... Tuotteesta josta en ole saanut ensimmäistäkään alkuperäistä laskua. Laskulla oli tietty kuluja yli 10e edestä ja minulle luvattu ilmainen kotiinkuljetus oli myös veloitettu... Melkein tunnin yritin sinne soitella ja vihdon pääsin läpi. Asia saatiin korjatua ja uusi alkuperäinen lasku on nyt tulossa ja siitä on poistettu se kotiinkuljetusmaksu
Hoppiksen aspalv meni ihan ketuiksi tossa kesän aikana niiden järsestelmä uudistusten takia... Minä jopa odotin 2,5 kk yhtä pakettia ja kun sitä tiedustelin niin minulle sanottiin että kyseistä tuotetta ei ole edes saatu tuotua maahan ja toinen sanoi että valmistus on lopetettu... Kaksipäivää noista puheluista tuote tuotiin minulle kotiin =O Parempi jättää mitään sieltä tilaamatta

Ihan outoa toimintaa siellä tosiaan on, eli huthtikuussa tilasin tavaraa, maksoin verkkopankilla tuotteet tilauksen yhteydessä. Jonkin häiriön vuoksi sain tuotteet kaksin kappalein. Palautin tietysti toiset, olinhan maksanut vain yksistä. Niin nyt tuli maksuosoitus nordeaan minne ne oli palauttanut rahaa niistä palautetuista tuotteista. Eli olisin saanut ostokseni ilmaiseksi, en kuitenkaan käynyt nostamassa rahaa, vaan oletan että ne palautuvat Hobby Hallille takaisin. Asiakaspalveluun ei pääse tosiaankaan.

Mulla tuli ylimääräinen lasku tuotteesta, jonka olin palauttanu, mutta ei siinä sit sen kummempaa. Laitoin mailia ja oisko ollu 3-4 viikon päästä (just ennen eräpäivää) sain vastauksen, että sorppa, turha lasku on tullut. Ja asia oli sillä selvä.

En joka tapauksessa ois maksanu sitä laskua, kun tiesin palauttaneeni tuotteen.

Alkuperäinen kirjoittaja lemmenlaiva:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Älkää kukaan sekaantuko koko firmaan, se on menny niin ihmeelliseks! 2 kuukauteen ei ole sieltä ketään kiinni saatu ja asia on viety eteenpäin, ihme toimintaa :o

juu, en itekkään tilaa kyllä ihan het sieltä uusix. lie nuita samoja tavaroita muuallakin.. ja maksaan mielellään vaikka vähä enempi jos kerta palvelu pelaa. ei uskos että stokkan alanen firma!

Joo en suosittele! Semmonen sotku pienestä asiasta että huh |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan outoa toimintaa siellä tosiaan on, eli huthtikuussa tilasin tavaraa, maksoin verkkopankilla tuotteet tilauksen yhteydessä. Jonkin häiriön vuoksi sain tuotteet kaksin kappalein. Palautin tietysti toiset, olinhan maksanut vain yksistä. Niin nyt tuli maksuosoitus nordeaan minne ne oli palauttanut rahaa niistä palautetuista tuotteista. Eli olisin saanut ostokseni ilmaiseksi, en kuitenkaan käynyt nostamassa rahaa, vaan oletan että ne palautuvat Hobby Hallille takaisin. Asiakaspalveluun ei pääse tosiaankaan.

Mun kaveri tilasi sieltä leivänpaahtimen, joka hajosi ihan heti. Laittoi takuuhuoltoon, mutta ei kuukauden päästäkään ollu saanu sitä takas. Soitti sinne sitten kiukkusena ja ne lupas lähettää sille heti uuden. Se uusi tuli, ja kun se oli ollu niillä pari päivää käytössä, se sai ilmotuksen, että postissa on paketti. Meni hakemaan, niin siellä oli toinen leivänpaahdin.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mun kaveri tilasi sieltä leivänpaahtimen, joka hajosi ihan heti. Laittoi takuuhuoltoon, mutta ei kuukauden päästäkään ollu saanu sitä takas. Soitti sinne sitten kiukkusena ja ne lupas lähettää sille heti uuden. Se uusi tuli, ja kun se oli ollu niillä pari päivää käytössä, se sai ilmotuksen, että postissa on paketti. Meni hakemaan, niin siellä oli toinen leivänpaahdin.

No näiden kokemusten perusteella hobbarista kannattaa tilata, sillä asiakaskin voi saada jotain hyötyä niiden mokailuista =)

Ei vaisinkaan.. kyllä firmalla pitäisi olla kunnon asiakaspalvelu, eihän siitä muuten mitään tule.
Saavat ite takkiinsa aika pahasti..

Se on niiiin vehkeestä koko pulju! Mä tilasin kanssa sieltä talvella ja kesällä alkoivat karhuamaan jotain laskua, joka oli aikapäiviä maksettu. Soitin kahtena päivänä tuntitolkulla sinne ja satuin pääsemään läpi ja rouva kehtasi väittää, että juu-u, et ole maksanut. Ja mä sanoin, että olenpas, selvitä paremmin. Ja sitten soitteli mulle takaisinpäin parin tunnin päästä ja kertoi, että se uusi laskutusohjelma on vähän vielä vaiheessa ja siinä virhe, siis siirtymävaiheessa. Eikä edes anteeksi pyytänyt!

Ja tästä lystistä tuli vielä 15 euroa puhelinkuluja... |O

meille kanssa tuli maksumuistutus viime viikkolla tilauksesta jonka maksoin jo huuhtikuussa suoraan nettikaupassa kun tilasin vaatteita ja vaateet tuli kolmessa eri paketissa noin puolentoista kuukauden aikana. Asian selvittely viellä kesken mutten mitään aio enään maksaa.

Mä tilasin sieltä rattaat, jotka olisin halunnut palauttaa. Soitin noin 50 kertaa, aina en päässyt edes jonoon saakka. Lähetin sähköpostia. En lähtenyt palauttamaan ennen kun tiesin miten menetellään, sillä rattaat oli jo maksettu ja koottu kasaan, eikä niitä saanut enää purettua pieniin osiin ja ahdettua alkuperäiseen pahvilaatikkoon, ja palautusehdoissa lukee että tuote on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan jne.
Sähköpostia lähetin heinäkuun ekalla viikolla. 2 kk palautusaika meni jo umpeen, eikä vastausta ole vieläkään kuulunut. Yhteensä sähköposteja on lähtenyt sinne 7 kpl, viimeisimmässä kirjoitin vaan että "Parahin Paska Hall, ystävällisesti tiedustelisin että montako vuotta asiakkaanne (entisen sellaisen) täytyy odottaa, että saisi vastauksen ns. asiakaspalveluunne lähettämästään sähköpostista, kun puhelimitsekaan ei paskaan puljuunne yhteyttä saa. Maksatteko taksin jos tulen käymään"

Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:
Mä en koskaan tilaa hobbarista mitään. Mä käyn aina myymälässä.

Kaikki ei asu myymälän lähellä. Eikä viitsi lähteä ajamaan 600 kilsaa saadakseen halvalla leivänpaahtimen tai tehosekottimen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Riiviötär:
Mä en koskaan tilaa hobbarista mitään. Mä käyn aina myymälässä.

Kaikki ei asu myymälän lähellä. Eikä viitsi lähteä ajamaan 600 kilsaa saadakseen halvalla leivänpaahtimen tai tehosekottimen.

On se näinki... En mäkään asu vieressä (120km), mutta jos kohdalle osun, ni menen käymään. Muuten en siis ko. lafkaa käytä ollenkaan.

Yritin minäkin useampana päivänä soittaa, jonoon pääsin joka kerta (ja siinä lätistiin siitä uudistuksesta), mutta about 10min jonotuksen jälkeen puhelu aina katkesi :E
Yritin soittaa koska sain viikon sisään kaksi laskua samasta tuotteesta.
Sitten soitin keskukseen, ja pyysin laskutukseen, sitä kautta sain asian selvitettyä (lasku on virheellinen, uudistamme laskutusta, olemme ilmoittaneet puhelinongelmista eteenpäin jne).
Noin 20 ? puhelinkulut korvattiin lähettämällä 4 järkyttävää pöytätablettia :/

Niin, ja kun olin ostamassa myymälästä kyseistä tuotetta josta tuplalasku tuli, niin myyjä kovaan ääneen kailottaa kassalla, ettei minulle voi myydä tiliostona, koska minulla ei ole luottotiedot kunnossa :O
No varmana oli / on, ja asiaa 20minuuuttia selvitettiin ja sitten todettiin, jotta ups, johtuu tästä meijän uudistuksesta. Ei anteeksipyyntöä, ei mitään. Paska pulju...

ja mäkin tilasin huhtikuussa ja viime viikolla sain ekan laskun ja sekin jo karhu... en maksanut karhukuluja vaan oikean summan,seuraavana päivänä tuli uusi lasku samasta tuotteesta ja oli 3 numeroa pidempi viite kuin edellisessä laskussa... läpi ei puhelimella pääse ja sähköposteihin ei vastata... nyt kun odottelen vaan heti uutta karhua... mua ainakin vit... koko pulju.

Ohoh, täällähän löytyi paljon kokemuksia ko. puljusta
. Mä tosiaankin yrittänyt useana päivänä soittaa sekä siihen 22-loppuiseen että 33-loppuiseen nroon, ja se linja vain pari kolme kertaa piippaa ja sitten yhteys katkeaa kokonaan eli en pääse edes minkään valtakunnan jonoon |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Ohoh, täällähän löytyi paljon kokemuksia ko. puljusta
. Mä tosiaankin yrittänyt useana päivänä soittaa sekä siihen 22-loppuiseen että 33-loppuiseen nroon, ja se linja vain pari kolme kertaa piippaa ja sitten yhteys katkeaa kokonaan eli en pääse edes minkään valtakunnan jonoon |O |O

No mutta parempi niin, niin ei turhaan kerry maksuja siitä jonotuksesta :/
Mutta soita ihmeessä keskuksen kautta, ja pyydä laskutukseen.
Ilman muuta sun pitää saada ne postimaksurahatkin takas jos tuote kerta jälkitoimituksena tullut. Silloinhan siitä ei saa periä uudestaan postimaksuja, jos olet ne jo ekan satsin kanssa maksanut.

mä oon suht paljon sieltä tilaillu viimeks kesäkuussa ja aina on kaikki tullu ajallaan eikä ole ollut ongelmia laskujen kanssa.

singstar pelin tilasin joulukuun alussa mutta se tuli jälkitoimituksessa tammikuun lopussa mutta sillä ei muutenkaan ollut kiire

Ihanaa etten ole ainut kenellä on ongelmia tuon hobby hallin kanssa!Tai siis kurjaa että näin monella on tuon kanssa ongelmia :kieh: Mie tilasin huhtikuussa pojalle sieltä turvaistuimen ja se tuli 18.4,maksoin siitä postiennakolla 22? ja siitä päivästä olen laskua odotellut,ei ole tullut,Noh viime viikolla tuli sitten maksuhuomautus johon on lisätty ne maksut myöhästymisestä melkein 10? ja laskun eräpäivä oli heti seuraavana päivänä kun lasku tuli :o Noh katsoin laskun päivä määrää niin viikko sitten se kirje on sieltä lähetetty,missäköhän ihmeessä se on kupannut viikon enenn kuin miulle tuli??

En siis maksanut laskua,soitin sinne koko päivän,ihan koko ajan,varattua tuuttasi ja katkesi,kerran pääsin jonoon ja 15min jonotin ja katkes,argggh..Laitoin säköpostia ja tuli se että palvelu on ruuhkautunut jne.En aio maksaa sitä karhulaskua koska en ole saanut edes alkuperäistä,nyt vaan pelottaa että meneekö se sitten ulosottoon vai miten?Vai lähettääkö ne lisää niitä karhuamis laskuja?En todellakaan halua mitään merkintää mihinkään etten ole maksanut koska ei ole miun moka etten ole sitä laskua saanut,eikä vastausta sähköpostiinkaan kuulu,en tilaa sieltä enää ikinä :/

Yhteistyössä