hobby hallista hiukan halpa paketti........????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
tuli tekstiviesti että paketti noudettavissa, summa 19,80 ??? tilasin kuitenkin tuotteita melkein satasen edestä, olikohan jotain 96 euroa tilausvahvistuksessa. Onkohan voinut käydä niin että tilaamani tuotteet on loppu, ja niitä ei ole lähetetty suurinta osaa, vai onkohan tekstiviestissä virhesumma vai onkohan jopa niin hyvin että tilaus vain virheellisesti maksaa tuon alta kaks kymppiä, ja mie selvisin joululahjoista halvalla =D ? Muilla ollu sekaannuksia ? Meinasin maanantaina vasta noutaa paketin, kun sillo saan rahaa, tosin jos se kaks kymppiä maksaa ni voin kyllä hakea sen heti. Hitto ku ei nyt kehtaa mennä postiin kysymään et oikeastiko tuo maksaa noin vähän !!

Todennäkösintä varmaan tuo, että loput tulee toisessa lähetyksessä tai sitten siellä on kirje missä pahotellaan (TAAS) että tilaamasi tuotteet on suuren kysynnän vuoksi loputtuneet eikä niitä enää tule.

Mä tilasin joskus markka-aikaan tuulipuvun hobbarista ja ihan normaalihintaan. Olisko ollu Luhdan puku ja hintaa sillä oli 599 markaa. Paketti kun tuli niin hinnaksi olikin lipsahtanut 199 markkaa. En sitten alkanu soitteleen ja korjaamaan hintaa :)

Todennäkösintä varmaan tuo, että loput tulee toisessa lähetyksessä tai sitten siellä on kirje missä pahotellaan (TAAS) että tilaamasi tuotteet on suuren kysynnän vuoksi loputtuneet eikä niitä enää tule.

joo tätä vähän pelkään, kyseessä sellaisia tuotteita mitä ei kyllä missään muualla ole, enkä kerkeä ennen joulua ettimäänkään. tilausvaiheessa "tarkistettiin varastotilanne" ja kaikkea piti olla varastosssa. Tilausvahvistus tuli, jossa summa ja tuotteet ihan oikein, ja siinäkin vielä joka tuotteen kohdalla että on heti varastossa. Mutta mutta...on kai se uskallettava sinne postiin mennä kysymään että saako sen paketin tosiaan lunastettua tolla summalla...

no mä kun tilasin sieltä kerran reilu satasen edestä ni jotain reilu 30e maksoin ku hain paketin ja loput tuli sitten erissä, ja paketin piti tulla ennakolla mut eip tullu..eli maksoin vaan tiettyjen tuotteiden ekan erän hakiessa..

niin ja luottohäiriö on mulla

Yhteistyössä