Hobby Hallin tilauksesta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiOlisPitänyMaksaaEtukäteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EiOlisPitänyMaksaaEtukäteen

Vieras
Vuosien tauon jälkeen tein taas tilauksen Hobbarille...
Maksoin tilauksen etukäteen ja tilaus tuli kolmessa päivässä. Sähköpostien mukaan kaikki tilatut tavarat olivat tulossa mut kun sain paketin niin yksi tuote puuttui :kieh: Paketissa olleessa toimituslistassa tuote puuttuu myös. Missään ei kuitenkaan mainita mitään jälkitoimituksesta :headwall:
Mä arvasi ettei Hobbari toimi vieläkään, aiemminkin on ollu kaikkea ongelmaa...

Mä ihmettelen välillä näitä suuren luokan ongelmia joita monella tuntuu olevan hobbarin kanssa.
Vuosikaudet ollut hobbarin asiakas eikä koskaan minkäänlaista ongelmaa missään asiassa.

Mulla ei ole ollu ikinä mitään ongelmaa niiden toimituksissa taikka tuottaissa muutenkaan. Mut mun äidillä on munki edestä mm. laskutettu tai yritetty laskuttaa kahteen kertaan ja tullu risoja tavaroita ja vaihto ei ole onnistunu mm. yksi hylly oli todella huonoa tavaraa maali lohkeili jo heti kun koottiin sitä ja se oli kotiin toimitus tuote, mutta se olis pitäny itse viedä postiin palautettavaksi :o

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mä ihmettelen välillä näitä suuren luokan ongelmia joita monella tuntuu olevan hobbarin kanssa.
Vuosikaudet ollut hobbarin asiakas eikä koskaan minkäänlaista ongelmaa missään asiassa.

Peesi tähän.

sitten sä soitat sinne asiakaspalveluun ja hoidat asian sitä kautta. tuskin se tämän palstan kautta onnistuu. itellä ei ole isompia ongelmia ollut kyseisen firman kanssa. NetAnttilan kanssa enemmän kuin tarpeeks...

Minullakaan ei koskaan ole mitään ongelmaa ollut Hobbarin kanssa, vaikka joka paikassa valitetaan kuinka huonoa palvelua siellä on ja mikään ei toimi!! :o
Ap, kantsis varmaan laittaa kopio siitä tilausvahvistuksesta, maksukuitti kopio ja toimituslistasta kopio sinne menemään, eiköhän asia selviä ihan parhain päin =)

Alkuperäinen kirjoittaja EiOlisPitänyMaksaaEtukäteen:
Vuosien tauon jälkeen tein taas tilauksen Hobbarille...
Maksoin tilauksen etukäteen ja tilaus tuli kolmessa päivässä. Sähköpostien mukaan kaikki tilatut tavarat olivat tulossa mut kun sain paketin niin yksi tuote puuttui :kieh: Paketissa olleessa toimituslistassa tuote puuttuu myös. Missään ei kuitenkaan mainita mitään jälkitoimituksesta :headwall:
Mä arvasi ettei Hobbari toimi vieläkään, aiemminkin on ollu kaikkea ongelmaa...

Et ilmeisesti ole soittanut ja kysynyt puuttuneiden tuotteiden perään? En mä ensin tulisi tänne palstalle valittaan vaan antaisin Hobbarille mahdollisuuden selvittääa asia. Eihän tässä mitään peruuttamatonta ole tapahtunut vai?

Hei,itellä oli vastaava tilanne ja soitin asiakaspalveluun....netissä tein tilauksen ja kaikki näkyi olevan varastossa,mutta kun paketti tuli niin yksi tilaamani pussilakanasetti puuttui ja mitään mainintaa ei listassa ollu....
EI kuulema näykään siinä lähetyslistassa se puuttuva mutta tulossa kuitenkin jälkitoimituksena ilman postikuluja.

Yhteistyössä