Hobby Hallin asiakaspalvelusta (taas....)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Jo on prkl, että sieltä ei voida vastata!!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Kaksi s-postia olen lähettänyt, soittaa en edes jaksa enää yrittää.. |O |O
Meille tilattiin sieltä matkasänky viime kesänä jota on nyt käytetty 3 kertaa.. Joka jumalan kerta siinä on kamala tappeleminen, et sen saa kasaan. Toinen pitkistä sivuista ei meinaa lukittua sitten millään. Viimeks mieheltä meni siihen 45min.. :whistle: :whistle: Toooodella helppoa ja kätevää! ;)
Hitto mä jo mietin, et laitanko vaan tylysti asiakaspalautuksena sen menemään Hobbariin????
Olin Carenan maahantuojaankin yhteydessä, mut he eivät voi "ohittaa" Hobby Hallia tässä asiassa.. :o :o

Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
voikohan sitä palauttaa kun olet jo viime kesänä sen ostanut.....

hobby hall kyllä takkuaa..kesti 8kk ennen kuin alkoivat laskuttaa meitä ostoksista :)

Olin siis maahantuojaan yhteydessä, ja hän oli ehdottomasti sitä mieltä, että tuote täytyy tarkistaa ja vaihtaa tarvittaessa. Kyse on kuitenkin tommosesta tuotteesta mitä käytetään harvoin.. Niinkuin mekin olemme seitä käyttäneet tasan 3 kertaa.

Eiköhän nuo matkasängyt ole pirun tekeleitä ja ei ole hobby hallista kiinni. Ainahan niitten kans saa tapella; oli merkki mikä tahansa. Ihme kun ei maahantuoja asiaan mitään virka, koska heillehän se kuuluu, ei myyjälle

En tiedä missä vika, mutta meillä kaksi matkasänkyä. Toinen on Hobbarista ja toinen lastentarvike liikkeestä. Hobbarin ollut alusta asti susi (sai serkultani kun ei osannut käyttää) ja toinen toimii kuin unelma.

Meillä kyllä osteltu hobbarista verhoja, mattoja, vaateita lapsille, lakanoita jne, eikä niissä ole mitään vikaa ollut. Käynkin myymälässä että saa heti mukaansa eikä tarvii tapella postimyynnin kanssa.

Yhteistyössä