Hobby Hall?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hobby hall
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hobby hall

Vieras
Oletteko saaneet kuinka nopeasti tilauksenne?Tilasin lahjan, ja luki että n.viikko menee.Mietin että pitääkö paikkansa tuo aika vai onko jollain kestänyt kauemmin??Viikon päästä maanantaina olisi synttärit??

No jotkut tulee siinä viikossa, muttei aina kaikki, jos esim jää jälkitoimitukseen. Että mitään lahjaa en sen varaan jättäis.

Muuten musta ihan turhaan parjattu liike. Mulle on kaikki tulleet ajallaan, laskut oikein ja stoccan tilin velotukset oikein...nyt tuli jopa ilmotus kotiin että yhtä tuotetta ei saakkaan, kun olin sen jättänyt jälkitoimitukseen vaikkei heillä ollutkaan sitä enää varastossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
No jotkut tulee siinä viikossa, muttei aina kaikki, jos esim jää jälkitoimitukseen. Että mitään lahjaa en sen varaan jättäis.

Muuten musta ihan turhaan parjattu liike. Mulle on kaikki tulleet ajallaan, laskut oikein ja stoccan tilin velotukset oikein...nyt tuli jopa ilmotus kotiin että yhtä tuotetta ei saakkaan, kun olin sen jättänyt jälkitoimitukseen vaikkei heillä ollutkaan sitä enää varastossa.

Joo..Tuossa tilauksessa luki että tuote on varastossa.No toivotaan että paketti kerkeää:)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:

1-2 viikkoa mennyt yleensä ja samaa mieltä tosta parjauksesta. Monia vuosia ollu asiakkaana ja koskaan ei mitään mätää ole ollut. ja jos joku tuote on loppu niin siitä tuli ilmoitus kotiin.

Yhteistyössä