Hobby Hall jälleen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vastasin johonkin "hh on pyllystä"-ketjuun omalla kokemuksellani, olin tilannut postiennakolla keväällä ja syksyllä multa karhuttiin yhden paketin hintaa uudelleen, posti oli kuulemma antanut tavarat mulle veloituksetta... No ei kyllä ollut, mutta kun en käteiskuittia löytänyt, niin milläs perusteella tappelen, kun toiset uhkaa perinnällä! Pakko oli sitten maksaa tavara toiseen kertaan ja olla kiukkuinen.

Tänään oli tullut Nordeasta kirje, että mulle palautetaan liikaa maksamani osuus, mutta vain tuotteen summan osalta, viivästysmaksuja ja korkoja ei oltu huomoitu ollenkaan. Taas luuri käteen ja puhelu Hyppäriin, en suostu tähän, haluan myös ylimääräiset perintäkulut takaisin! Ystävällinen hlö vastasi ja sanoi selvittävänsä asiaa ja soittavansa takaisin. Soitti aika pian ja kas kummaa, he palauttavat myös perintäkulut.

Ihmeiden aika ei ole ohi!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vastasin johonkin "hh on pyllystä"-ketjuun omalla kokemuksellani, olin tilannut postiennakolla keväällä ja syksyllä multa karhuttiin yhden paketin hintaa uudelleen, posti oli kuulemma antanut tavarat mulle veloituksetta... No ei kyllä ollut, mutta kun en käteiskuittia löytänyt, niin milläs perusteella tappelen, kun toiset uhkaa perinnällä! Pakko oli sitten maksaa tavara toiseen kertaan ja olla kiukkuinen.

Tänään oli tullut Nordeasta kirje, että mulle palautetaan liikaa maksamani osuus, mutta vain tuotteen summan osalta, viivästysmaksuja ja korkoja ei oltu huomoitu ollenkaan. Taas luuri käteen ja puhelu Hyppäriin, en suostu tähän, haluan myös ylimääräiset perintäkulut takaisin! Ystävällinen hlö vastasi ja sanoi selvittävänsä asiaa ja soittavansa takaisin. Soitti aika pian ja kas kummaa, he palauttavat myös perintäkulut.

Ihmeiden aika ei ole ohi!!
Hieno homma! :flower: Mä en uskaltanu hobbarista tilata yhtään mitään kun se meno on tommosta. :/ Tosi outoo.

Vähän on jännittänyt, kun tilasin pari pakettia sieltä. Mutta annas olla, tulivat tänään perille. En vain ole ehtinyt aukaista ja tarkistaa vielä. Pitäisi jälkikasvu ensin saada nukkumaan.

Mutta Ellokselta en kyllä tilaa joululahjoja enää ikinä. Olen syyskuussa jo tilannut pari lakanasettiä, jotta ehtii varmasti jouluksi, mutta kakat. Ilmoittivat, että lähettävät 10.12. Ei ole lähettäneet. Soitin sinne ja ystävällisesti mulle sanottiin, että ei voi lähettää, kun ei ole varastossa.
Toissa jouluna tilasin Ellokselta lampun, kuvastosta, jossa luki, että takuu siitä, että ehtivät jouluksi. Eipäs ehtinytkään, tuli vasta 27 päivä. Ja sanoivat sitten, että takuu koskee vain tuotteita, jotka heillä on itsellään varastossa. Ahterista.

Mä lähetin sinne tänään vittuuntuneen viestin kun tilasin 2 turvaistuinta viime viikon alussa ja ei vieläkään ole näkynyt... noo, lähettivät sitten laskun toisesta tänään!!

Laitoin s-postia, että missä helvetissä ne istuimet on, joita tilasin KAKSI kappaletta ja nyt karhutaan jo yhdestä rahoja.

Ihme säätöä joo ja ketuttaa että menin tilaamaan....

Yhteistyössä