Hobbarista pyörä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tarttee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus tilannut. Enkä toiste tilaa. Kaksi vikaa: ohjaustanko heiluu (eikä löydy millä sais kiristettyä) ja toinen on oudot venttiilit (ei käy tavallinen pumppu vaan pitää aina huoltoasemalle mennä kumit täyttämään). Varmsti riippuu merkistäkin. Mä ostin silloin köyhänä varmaan halvimman pyörän....

joo joskus 7-8 vuotta sit tilasin, pyrässä ei vikaa ja hyvin toimii, silloin vaan kun sain pyörän niin sisuskumi oli valmiiksi rikki, lähettivät tilalle kuitenkin uuden

peräti kaks pyörää sieltä. toinen loistopeli nyt viidettä vuotta, toisen ostin palttiarallaa vuos sitten (pari erää vielä jäljellä) mut menin toope "kolaroimaan" sen mutkalle :headwall: ukko aiko yrittää fiksailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:
Joskus tilannut. Enkä toiste tilaa. Kaksi vikaa: ohjaustanko heiluu (eikä löydy millä sais kiristettyä) ja toinen on oudot venttiilit (ei käy tavallinen pumppu vaan pitää aina huoltoasemalle mennä kumit täyttämään). Varmsti riippuu merkistäkin. Mä ostin silloin köyhänä varmaan halvimman pyörän....

Ei toi venttiilijuttu ole vain Hobbarin pyörissä vaan aika yleisesti nykyisin kaikissa pyörissä, et niissä on sama venttiili kuin auton renkaissa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina harmaana:

Ei toi venttiilijuttu ole vain Hobbarin pyörissä vaan aika yleisesti nykyisin kaikissa pyörissä, et niissä on sama venttiili kuin auton renkaissa. :)

Mutta on tosi ärsyttävää. Olis pajon helpompaa, kun sais normaalilla pumpulla pumpata. Onnistuisi sitten multakin se :)

Kauan sitten porukat osti mulle sieltä pyörän ja edelleen on käytössä. Ainut vika se, että siin oli tosi huonot kumit ja ne meni rikki aika nopeeta et uudet sai vaihtaa mutta muuten ei mitään vikaa. Peruspyörä jossa ei vaihteita. =)

Lähti kuukauden kuluttua vaihtoon, kun ohjaustanko lonksui edestakas irrallaan. Puolen vuoden sisällä oli sitten jo koko pyörä ihan romuna. :( Ei enää ikinä hobbarista!

Viime kesänä ostin sitten tunturin ja on unelma! :)

Yhteistyössä