hobbari ja 3.varotus :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
voi jee :laugh:

mulla oli yksi erä mennyt myöhässä ja laittoivat siitä muistutuksen.
no,olin kuiteski maksanu sen ennen kun tää muistutus tuli postissa eli se ylim. 5e jäi maksamatta.

no sitten tuli tästä 5eurosta muistutus :laugh: ,maksoin sen kiltisti kun en jaksa rupee väätää hobbarin kanssa (kallista touhua,tulee halvemmaks maksaa kun soitella sinne 6snt+pvm numeroon)

no nyt sitten tuli KOLMAS muistutus tästä 5euron myöhästysmisjutusta vaikka olen sinne maksanut..ja koko summa 1100e pitäs maksaa heti :xmas:
ja olen maksanu enskuun lyhennyksen viikko sitten perjantaina ja tää kuu on maksettu eli yhtään erää siellä ei oo auki.ja sillon maksoin tän myöhästymislaskun tästä myöhästymislaskusta.

tää uhkailukirje on tulostettu 23.11,sunnuntaina mutta tuli vasta pe :o

eiks niin että mä pyyhin perseeni sillä?kun maanantaina soittelin sinne muissa asioissa ja pyysin että kertovat mitä mistäkin on maksamatta niin tili ja kaikki lyhennykset oli ok.
äsken soittelin sinne mutta jonottelin aamukahvinjuonnin verran ja ajattein että paskat

Eihän sun olisi tarvinnut sitä vitostakaan maksaa, kun olit jo suorituksen hoitanut?
Ihme touhua sillä firmalla nykyään, ennen oli sielläkin asiat paremmin...

no on menny ihmeelliseksi,ja tuskin enää koko kauppaan menen.muutenkin hyvin vähän ostettavaa siellä.tietotekniikka,kodinkoneet..siinä ne taiotaa ollakki .

en edes tiedä viittinkö mä soittaa sinne laskutukseen kun viimeksi kun soitin niin kerty sievonen summa hetken puhelusta.
voisin mä laittaa sinne sähköpostia ja antaa siinä ymmärtää että voisivat suksia "sinne" :D

Mulle tuli pari 10e muistutusta. En edes tiennyt mistä laskusta ne oli, enkä ollut pitkäääään aikaan tilannut hobbarilta mitään.

No laitoin sinne viestiä että mikä ihmeen lasku tämä on, ei tullut vastausta, mutta ei tullut uusia muistutus laskujakaan :D

Ihme paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Eihän sun olisi tarvinnut sitä vitostakaan maksaa, kun olit jo suorituksen hoitanut?
Ihme touhua sillä firmalla nykyään, ennen oli sielläkin asiat paremmin...

Jos ei ole maksanut sitä eräpäivään mennessä, niin silloin voi joutua maksamaan. Ei sillä ole merkitystä, että on maksanut ennen sen tuloa, tuskin sitä on ollut maksettu tuota laskua tulostaessa, ei ne samantien postiluukusta tipu, matkaan menee aikaa.

Yhteistyössä