hmmmph..spermaa vai limatulppaa..??

• Viestiketjun aloittaja sisko
  • Ensimmäinen viesti
sisko
isohkoja klönttejä tullut nyt iltasella,ja eilen kyllä oli seksiä. laskettuun on aikaa vielä,mutta suppareita ollut pidempään ja todella napakan kipeitä. mistäs sen sit tietää. nokka tukossa ni haistellakkaan ei voi..

vieras
vähän aiheen vierestä, mutta sperma voi kuulemma värjätä sen tikun, jolla testataan onko tihkuva neste lapsivettä ja antaa siten väärän hälytyksen eli ei lorahtelekaan lapsivettä vaan esim. jotakin muuta vetistä vuotoa.

vieras
Auta armias aina näitä juttuja alapään eritteistä. Mikä ihmeen into niitä on aina kaivella ja analysoida.

kuinka sä oot ikinä voinut tulla raskaaksi jollet ennen ole spermaa nähnyt.

memmu
öö..mä nyt sanosin, että JOS se on limatulppaa niin sit se on.. sehän voi lähtee monta viikkoo ennen synnytystäkin. Ja jos sulla on kivuliaita suppareita tasasin välein niin synnytys on varmaan käynnissä. Mitkä sulla viikot? Joko vauva saa syntyä? Jos saa niin odottele rauhassa ja lähde synnärille kun et enää voi olla kotona ja jos ei saa vielä syntyä niin soita synnärille tai päivystykseen jos supparit ei lakkaa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Auta armias aina näitä juttuja alapään eritteistä. Mikä ihmeen into niitä on aina kaivella ja analysoida.

kuinka sä oot ikinä voinut tulla raskaaksi jollet ennen ole spermaa nähnyt.
ei sitä mälliä katsomalla raskaaksi tulla. limatulppaa en oo nähny vaikka oon synnyttänytkin. enkä yleensä kattele eritteitä,vaan näin loppuraskaudessa niitä tutkailee juurikin ennakoivien merkkien vuoksi.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
öö..mä nyt sanosin, että JOS se on limatulppaa niin sit se on.. sehän voi lähtee monta viikkoo ennen synnytystäkin. Ja jos sulla on kivuliaita suppareita tasasin välein niin synnytys on varmaan käynnissä. Mitkä sulla viikot? Joko vauva saa syntyä? Jos saa niin odottele rauhassa ja lähde synnärille kun et enää voi olla kotona ja jos ei saa vielä syntyä niin soita synnärille tai päivystykseen jos supparit ei lakkaa.
on laskettuun viä viikkoja. on vaan ollut paljon suppareita jo pitkään. en tarkoita että nyt olisi ollut säännöllisiä supistuksia. on kuitenkin mahdollista että paikat on aikalailla kypsyneet.

Limatulppahan voi ihan hyvin tulla osissa huomaamatta. Mutta sen pitäisi erota spermasta siinä, että limatulppa on venyvää, liisterimäistä limaa (näin kerrottu mulle, itse en vielä synnyttänyt) ja sperma/valkovuoto on hajoavaa, nestemäistä litkua vaan. Riippuu varmasti pitkälti siitäkin,millä viikoilla olet menossa?

Yhteistyössä