hmmmm...... toi työ..

toi on muuten todella raskas työ, kaveri teki joskus. itse olin joskus norm. postinjakajana ja oli pakko lopettaa selän skolioosin vuoksi. liikuntaa siinä saa varmasti, tulee oikein muskelitkin =) eipähän tuu äijät pelottelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
aloit sit siltikin vaikka palkka olikin huono??
mä olen kuin vaakituinen jakaja joka keskiviikko ja kuukaudessa saan vähän yli 100 ja olen myös kuin vaarajakaja,eli ei liian huono palkka on :/ mutta teen sen liikunnan takia :saint: :D

ai nii vaarajakaja saa erikseen
se on muuten varajakaja, ei vaara :D

:laugh: ok mutta tiedän että palkka on pieni mut ei haita mä haluan edes jotain tehä ja shoppailu rahaa jää enemmän :D ja pomolle ei voi soita kun he eivät päivystä viikonloppuisin ja nyt mun piti mennä me mennään jonnekin :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
ai mainostenjakajalla huono palkka :o täällä yks äijä jakaa noita ja ihan uudella audilla rapusta rappuun :laugh:

:laugh: Mun mies jakoi teininä mainoksia. Ja joskus sai iskältään kyydin alueelle, autokin oli suht uusi:D Itellä sillä ei ollu varaa edes polkupyörään:D

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Eiks ne sun miehen rahat ihan riitäkään sun shoppailuun?
Kyllä riitä,jos ei olisi riitänyt en olisi shoppailut mutta mä haluan myös jotain tehdä ja se on helpoa mun mielestäni tänään olin jo ja oli kiva hyvää liikunta 2tuntia vain meni :D ja ,ja eikö mä saan vielä enemmän shoppailu rahaa :whistle:

Yhteistyössä