mulle tuli mainoksija 620kpl mutta ei tullut turkulaista lehtia ai nii eikä aamuset vaikka lapussa oli kirjoitettu (aamuset 310kpl ja turkulainen 310) :/ voi tätä työ :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mä olen kuin vaakituinen jakaja joka keskiviikko ja kuukaudessa saan vähän yli 100 ja olen myös kuin vaarajakaja,eli ei liian huono palkka on :/ mutta teen sen liikunnan takia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:aloit sit siltikin vaikka palkka olikin huono??
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä olen kuin vaakituinen jakaja joka keskiviikko ja kuukaudessa saan vähän yli 100 ja olen myös kuin vaarajakaja,eli ei liian huono palkka on :/ mutta teen sen liikunnan takia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:aloit sit siltikin vaikka palkka olikin huono??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä olen kuin vaakituinen jakaja joka keskiviikko ja kuukaudessa saan vähän yli 100 ja olen myös kuin vaarajakaja,eli ei liian huono palkka on :/ mutta teen sen liikunnan takia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:aloit sit siltikin vaikka palkka olikin huono??![]()
se on muuten varajakaja, ei vaaraAlkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:mä olen kuin vaakituinen jakaja joka keskiviikko ja kuukaudessa saan vähän yli 100 ja olen myös kuin vaarajakaja,eli ei liian huono palkka on :/ mutta teen sen liikunnan takia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:aloit sit siltikin vaikka palkka olikin huono??![]()
ai nii vaarajakaja saa erikseen
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Eiks ne sun miehen rahat ihan riitäkään sun shoppailuun?
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ai mainostenjakajalla huono palkkatäällä yks äijä jakaa noita ja ihan uudella audilla rapusta rappuun
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ai mainostenjakajalla huono palkkatäällä yks äijä jakaa noita ja ihan uudella audilla rapusta rappuun
![]()
Kyllä riitä,jos ei olisi riitänyt en olisi shoppailut mutta mä haluan myös jotain tehdä ja se on helpoa mun mielestäni tänään olin jo ja oli kiva hyvää liikunta 2tuntia vain meniAlkuperäinen kirjoittaja Swing:Eiks ne sun miehen rahat ihan riitäkään sun shoppailuun?