Hmmm...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisko ja sen sisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sisko ja sen sisko

Vieras
Mitäs tästä pitäisi ajatella? Oma siskoni odottaa vauvaa. Meillä molemmilla ennestään lapsi: hänellä 10v. ja minulla 11v. Mutta meille ei toista vauvaa kuulu :( Sisareni nyt vasta innostui iltatähden tekoon ja heti onnisti.

Nyt sisko hehkuttaa äityiden onneaan ja yritän hymyillä ja olla odotuksessa mukana. Kateus iskee kyllä :/ Miksi aina sisareni onnistuu ja minä en? Toki olen onnellinen hänen raskaudestaan, mutta lujille ottaa. Taas alkoi menkat, heti samana päivänä, kun kuulin siskon raskaudesta. Lapsettomuushoitoja yritettiin, mutta emme enää jaksa. Minulle se oli henkisesti raskasta enkä enää aloita. Toki olen onnellinen yhdestäkin lapsesta, mutta minulla on tunne, että jotain puuttuu :(

en käsitä tuollaista kadehtimista. muutkin saa vauvoja kuin sun siskot/naapurit. Miksi hemmetissä kadehdit juuri siskoasi kaikista maailman ihmisistä? Miksi?

Tuntuu varmaan pahalta seurata vierestä. Ymmärrän tunteesi. Sisko sai minulla vauvan äskettäin ja itsekin vielä haluaisin nykyisen mieheni kanssa. Minulla ei kyllä vielä pitkää yritystä takana. Tsemppiä sinulle ja hyvää Vappua !! :hug:

:hug:

Koita keskittää energiasi siihen jo olemassa olevaan lapseesi, äläkä sure niitä, joita ei tule. Se on varmasti kaikille parempi, vaikka ymmärrän kyllä tunteesi. Voithan ottaa vaikka lemmikin, jota saat hoitaa ja paijata, josko siitä irtoaisi edes pientä iloa?

Alkuperäinen kirjoittaja kateudenkohde:
en käsitä tuollaista kadehtimista. muutkin saa vauvoja kuin sun siskot/naapurit. Miksi hemmetissä kadehdit juuri siskoasi kaikista maailman ihmisistä? Miksi?

Et varmaan ole koskaan ollut em. tilanteessakaan?!

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja kateudenkohde:

Et varmaan ole koskaan ollut em. tilanteessakaan?!

Mä olen, enkä siltikään kadehtinut veljeäni. Raskauduin onneksi sitten itsekin pian.

Yhteistyössä