hmmm.... miten tää pitäisi hoitaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
10v pojalleni tuli tyttöpuolinen kaveri kylään ja halusivat mennä uimaan meidän pihaa. annoin toki luvan jos tää tyttö on saanut luvan kotoaan... ja siis tytöllä ei uikkareita. lapsille näyttää olevan ok että koikkaroivat alasti, mietin vaan mitä sen tytön vanhemmat kelaa tuosta että niiden tyttö on pojan kanssa alasti uimassa?

saisiko teillä mennä uimaan alasti vastaavassa tilanteessa? mä olen itse kuulemma liian boheemi tuon alastomuus asian kanssa, joten siksi mietin annoinko liikaa nyt vapauksia taas...

apua miten vaikeeta, 7 v ihan ok...mutta kai tossa iässä jotenkin huomaa onko "lapsenomaista" vai jo "teinimeininkiä"jossa hävetään yms.
sekava selitys mutta ei kai paha jos vanhemmilta ok!

Alkuperäinen kirjoittaja vaikeeta sanoa:
apua miten vaikeeta, 7 v ihan ok...mutta kai tossa iässä jotenkin huomaa onko "lapsenomaista" vai jo "teinimeininkiä"jossa hävetään yms.
sekava selitys mutta ei kai paha jos vanhemmilta ok!

noilla on ihan lapsenomaista vielä tuo. leikkivät yhdessä petshopeilla jne.

kerran olivat vesisotaa yhden toisen tytön kanssa meillä ja tän tytön isä oli suuttunut kamalasti kun tää tyttö oli ollut vain pikkuhousut päällä sitä vesisotaa. siksi olen nykyään tosi varpaillaan noissa jutuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja älä sä turhista stressaa:
No tyttö hakee bikinit kotoa tai uikkarit, ei kai oo niin kauhean vaikeeta jos vanhemmat sekoja!

tuolla ne ui jo...... *viheltelee*

ajattelen sen niin että on sitten niiden ongelma jos tuo on joku ongelma. tyttö sanoi että hänellä on lupa, luotan siihen.

Meillä kaikki muut uivat uikkareissa paitsi taapero saa kotipihalla nakuilla. Jos meille tulisi vieras tyttö tai poika, niin uisi joko pikkuhousuissa tai lainaisi lastemme uikkareita. Tyttö voisi lainata esim. poikiemme uimaboksereita tai shortseja.

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Meillä kaikki muut uivat uikkareissa paitsi taapero saa kotipihalla nakuilla. Jos meille tulisi vieras tyttö tai poika, niin uisi joko pikkuhousuissa tai lainaisi lastemme uikkareita. Tyttö voisi lainata esim. poikiemme uimaboksereita tai shortseja.

juu, ehkä mun pitäisi alkaa tekee jotain tuollaista sitten kanssa.. mut mä en osaa lasten alastomuutta jotenkin estellä. mä ajattelen että ne alkaa itse sitten lopettaa tuota nakuna uimista kun se ei ole enää ok heille.

Voithan sanoa tytölle että ota ensi kerralla uikkarit mukaan. :) Tosin, syksy tulollaan ja uintikelit pian ohi, voi olla että ensi kesänä ei tytöllä tulisi enää mieleenkään lähteä nakusillaan uimaan. ;) Joten ehkä aika hoitaa ongelman edestään...

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Voithan sanoa tytölle että ota ensi kerralla uikkarit mukaan. :) Tosin, syksy tulollaan ja uintikelit pian ohi, voi olla että ensi kesänä ei tytöllä tulisi enää mieleenkään lähteä nakusillaan uimaan. ;) Joten ehkä aika hoitaa ongelman edestään...

olisihan hän ottanut varmasti jos olisi kotona ollut. mutta olivat pihalla leikkii ja tulivat sitten ykskaks meille tuosta läheisestä puistosta että saako tulla uimaan. tyttö asuu toisella puolen kylää joten erikseen uikkareiden haku olisi vienyt aikaa.