Hmmm, hormoonit taitaa olla ihan sekasin :(

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Eilen oli se valkovuoto, no tänää alko menkat viikkoa aiemmin ku piti ja nyt mä oon lauhkee ku lammas enkä normaali kiukku... :o :o :o :o
Muuten kyllä voin herkästi kiukuta (1-3kk tilanteen mukaan) turhasta mutt yleensä tää tapahtuu menkkojen aikana :o

A-P-U-A, mitä mulle on tapahtumassa!?!? Ja kun mulla on säännölliset menkat ja synnytyksestäkin on jo 1v1kk ni emmä tiiä enää... Panikoin varmaan turhaan mutta silti pelottaa...

Sain lääkäri ajan ensi tiistaille kun jämäkästi sanoin että enään on turha antaa hiivalääkitystä kun ei se mitään kerta auta että nyt tää tutkitaan mitä mulla oikeen on ku kerta 4.5 vuotta on kärynny :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Sori valitus mut mua jännittää mitä tuolta viel löytyy... :ashamed:
 

Similar threads

Yhteistyössä