hurjankivaa näemmä.. et oikee lasitkin pitää laittaa...
Siis aivan mieletön meininki. Siis ihan näköä haittaa.hurjankivaa näemmä.. et oikee lasitkin pitää laittaa...
Nii no niin se taitaa haitata täälläki... ainaki jos saa nauraa viellä niin alkaa kyyneleet valuu silmist eikä loppua näy..Siis aivan mieletön meininki. Siis ihan näköä haittaa.
Siinähän valuu samalla ne nukkumatin vähäisetkin unihiekat pois :xmas:Nii no niin se taitaa haitata täälläki... ainaki jos saa nauraa viellä niin alkaa kyyneleet valuu silmist eikä loppua näy..
Niin no nukkumatti pysyy kaukana tänäyönnä tästä neidosta.Siinähän valuu samalla ne nukkumatin vähäisetkin unihiekat pois :xmas:
Säikäytitkö sen niin pahasti ettei uskalla enää tulla?? opcorn:Niin no nukkumatti pysyy kaukana tänäyönnä tästä neidosta.
JEPSäikäytitkö sen niin pahasti ettei uskalla enää tulla?? opcorn:
Voi unimasa parka! Ei harmittomia yöllisiä hiippareita saa noin säikytellä!
Mitä jos se onki uniliisa???Voi unimasa parka! Ei harmittomia yöllisiä hiippareita saa noin säikytellä!
AUTS! Kielipoliisi iski. :xmas:Hei Hruu, se on enää, ei enään. :stick:
AUTS! Kielipoliisi iski. :xmas:
Pitääkö sitä heti olla tikulla tökkiis jos joku vähä kirjottaa väärin..Juhuhuuuuuuuuuuu!
Ei nyt ollut tikkua pitempääkään kun oon nainen! :vampire:Pitääkö sitä heti olla tikulla tökkiis jos joku vähä kirjottaa väärin..
:stick:
Naiset tökkii mua tikuilla...auts..aahh.. :saint:Ei nyt ollut tikkua pitempääkään kun oon nainen! :vampire:
Ei ees moppia löytyn tai harjanvartee???? Vai pitääkö sitä olla jo huolissaan???Ei nyt ollut tikkua pitempääkään kun oon nainen! :vampire:
:x Pervot! :vampire:Ei ees moppia löytyn tai harjanvartee???? Vai pitääkö sitä olla jo huolissaan???
En tie tahonko tunkea itteni sun vispiläkauppoihin mukaanJuu toki on kivaa vispilöiden kanssa heilua näin yötuimaan.
Se ei oo aitoa.. se on sellasta pintavaahto...Keskustelu alkoi jo ihan vaahtoamaan..