Hmm..ongelma..huuto.net ja eräs myyjä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa nyt

Vieras
Eli tilanne on tämä että olen huutanut erään ihanan tuotteen eräältä myyjältä.Kohteen mentyä kiinni huomasin että myyjä on sama joka kahdella eri nikillä huusi minulta aikoinaan tavaraa ja jätti ne lunastamatta.
Nyt tämä myyjä sit ilmotti mulle postikuluiksi 10,20 e!Yhdestä hupparista siis.Laitoin hänelle postia siitä että mikä ihmeen postikulu tuo on?Pitäisihän hupparin tulla maksikirjeenä 5,90 tai sitten pakettina 7,40 e.(Itsekkin huppareita lähetellyt)Myyjä ilmoitti että katsoi tuon hinnan postin nettisivuilta-niin minäkin mutta en sellaista löytänyt.Kirjoitti hän kuitenkin että palauttaa toki liiat perityt postikulut jos niikseen on.
Nyt oon vähän kahden vaiheilla että uskallanko luottaa häneen että myöskin saan tuotteen jne...

No jos se huppari Suomessa on, niin ei noin isoja postareita pitäisi mennä... Kysyppä siltä, että kertoo sen kohdan, jossa postin sivuilla tuo hinta mainitaan...

en uskaltaisi luottaa..tuskin kuitenkaan se yksi huppari painaa yli 2kg? kun sen kulut tais 2kiloon asti olla n.8e... en maksaisi kyllä, tulisi sitten nega tai ei.

maksikirjeenä se tuskin menee ku huppari on aika iso. 7,40 minun tietääkseni olisi nuo postikulut.ku itsekin olen tuolla hinnalla lähettäny ja aina ollu tuo summa! sano sille että maksat vain tuon verran postareista kun itsekin olet tuollaisia lähettäny ja tiedät että se maksaa sen verran. jos ei onnistu niin minä ainakin jättäisin kaupat tekemättä

8,30 meni maksina kun lähetin farkut...joten se maksimi...7,40 jos paketti,mutta postineidistähän se tuntuu aina olevan kiinni kumpana laittaa...en mäkään kyllä löydä mikä toi 10,20..käske pakata huppari niin pieneksi kuin saa,ja lähettää sulle paino ja mitat että katsot itse,maksat sen verran ja sitten jos oikeasti on mennyt enemmän maksat lisää-

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
8,30 meni maksina kun lähetin farkut...joten se maksimi...7,40 jos paketti,mutta postineidistähän se tuntuu aina olevan kiinni kumpana laittaa...en mäkään kyllä löydä mikä toi 10,20..käske pakata huppari niin pieneksi kuin saa,ja lähettää sulle paino ja mitat että katsot itse,maksat sen verran ja sitten jos oikeasti on mennyt enemmän maksat lisää-

miten niin postineidistä kiinni miten laittaa??? sinähän sen päätät kumman haluat maksin vai paketin.
Mutta huppari tosiaan menee pakettina 7,4
t. postitäti

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

miten niin postineidistä kiinni miten laittaa??? sinähän sen päätät kumman haluat maksin vai paketin.
t. postit

no älä nyt herneitä vedä nenään.ehkä sä sitten olet isommassa paikassa töissä,ei täällä kysellä tai kuunnella...laittavat ihan miten tahtovat.tämä oli mun kokemus,monelta vuodelta jo.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

t. postit

no älä nyt herneitä vedä nenään.ehkä sä sitten olet isommassa paikassa töissä,ei täällä kysellä tai kuunnella...laittavat ihan miten tahtovat.tämä oli mun kokemus,monelta vuodelta jo.
Kun kirjoitat siihen pakettikortin valmiiksi päälle, niin ei niillä tädeillä ole pahemmin sanomista.

Ainahan sitä voi rikosilmoituksen tehdä, jos jää tavara saamatta. Pyydät lähettämään tavallisena pakettina, jonka postikulut tiedätkin. Kannattaa aina kysäistä ne postikulut ennen huutoa.

Yhteistyössä