hmm, mies taisi valehdella kun väitti ettei raskauteni ole syynä hänen haluttomuuteensa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja halut ovat kummasti alkaneet palailla. ärrr. joko valehteli tai sitten ei tiedostanut asiaa itsekään...

älä kaiva tappelua, joka vanhoja muistaa jne....

Olisiko ollut parempi sanoa sitten suoraan "joo sää oot kuin rantautunut ryhävalas jolla on elefantin jalat ja lehmän utareet, ei tod nyt kiinnosta"

Alkuperäinen kirjoittaja Kepsis:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
synnytyksestä on nyt muutamia viikkoja halut ovat kummasti alkaneet palailla. ärrr. joko valehteli tai sitten ei tiedostanut asiaa itsekään...

älä kaiva tappelua, joka vanhoja muistaa jne....

Olisiko ollut parempi sanoa sitten suoraan "joo sää oot kuin rantautunut ryhävalas jolla on elefantin jalat ja lehmän utareet, ei tod nyt kiinnosta"

Ja luultavasti vielä aika tuskainen loppuaikoina ja hikinen helteestä? Ja en sano pahalla, mutta kai tuon nyt ymmärtää.

Anna olla, nauttikaa taas toisistanne =)

Täällä ois rv28 menossa ja seksiä ollut varmaan max. 5 kertaa koko raskauden aikana. Eli siis vähän. En usko, että se on varsinaisesti siitä kiinni, että mies mua nyt ihan rumana ja oksettavana mahoineni pitäis vaan siitä, että sitä vauvaa on hirveen hankala unohtaa siinä kun se maha on edessä. Ja täytyy sanoa, ettei mullakaan hirveesti haluja nostata se, että kokoajan miettii, että vauva on lintassa..:D Ja kun ne asentovaihtoehdot on aika vähissä ja sekin ainoa mahaa painamaton asento sattuu sit mulla lonkkiin niin koko homma tuntuu kauhean kömpelöltä..

Eli siis syynä oli se vauva. Ei niinkään se, että sinä olet raskaana ja sen takia rantautunut valas, vaan se vauva siellä.

Ihan tavallista.

Nyt mukavia hetkiä toistenne parissa! PS. Muistakaa ehkäisy ja tarpeen vaatiessa liukkari!

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Täällä ois rv28 menossa ja seksiä ollut varmaan max. 5 kertaa koko raskauden aikana. Eli siis vähän. En usko, että se on varsinaisesti siitä kiinni, että mies mua nyt ihan rumana ja oksettavana mahoineni pitäis vaan siitä, että sitä vauvaa on hirveen hankala unohtaa siinä kun se maha on edessä. Ja täytyy sanoa, ettei mullakaan hirveesti haluja nostata se, että kokoajan miettii, että vauva on lintassa..:D Ja kun ne asentovaihtoehdot on aika vähissä ja sekin ainoa mahaa painamaton asento sattuu sit mulla lonkkiin niin koko homma tuntuu kauhean kömpelöltä..

taidat odottaa esikoista...? :) asentoja on vaikka millä mitalla. ja ei me ainakaan mun miehen kanssa aina sitä pelkkää jyystämistä, voi sitä hellyyttä ja läheisyyttä näyttää toisinkin.
t:rv:34

Meillä miehen halut hävis melkein samantien kun tiesi minun olevan raskaana :( Loppuvaiheessa tunsin olevani todella spitaalinen kun ei edes pitkällä tikulla koskenut minua. Pyysin vain hieromaan jalkoja kun ne olivat todella kipeät ja ei edes sitä uskaltanut tehdä :(

Alkuperäinen kirjoittaja doolia:
Meillä miehen halut hävis melkein samantien kun tiesi minun olevan raskaana :( Loppuvaiheessa tunsin olevani todella spitaalinen kun ei edes pitkällä tikulla koskenut minua. Pyysin vain hieromaan jalkoja kun ne olivat todella kipeät ja ei edes sitä uskaltanut tehdä :(

ihan vaan mielenkiinnosta utelen, osallistuuko miehenne lasten hoitoon ym...?

Meillä meni molemmilla samantien halut, kon testi näytti positiivista. Kyse on varmaankin siitä, että tätä lasta oli yritetty niin kauan, että molemmat taitaa pelkää, että jotain tapahtuu jos sekstaillaan. Mutta halaillaan toisiamme kyllä muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
ihan vaan mielenkiinnosta utelen, osallistuuko miehenne lasten hoitoon ym...?

osallistuu todella aktiivisesti. vauvahaave tuli alunperin ensin häneltä, minä lämpesin asialle vasta ajan kanssa. rakastaa vauvaa jo nyt ja isälliset vaistot tuntuvat olevan välillä voimakkaampia kuin minun äidinvaistoni. joten toisaalta en yhtään ihmettele, ettei huvittanut rynkyttää masussa majailevaa kaveria...

ja ei, en kaivele vanhoja tai ala haastaa riitaa miehelle. jännä vain nyt huomata, mistä olikin kyse. mainitsin joskus asiasta, mutta ei kuulemma hänen mielestään ollut syynä. nytpä se nähtiin.

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Meillä oli sama juttu.. Myöhemmin on sanonu et oli se raskaus syynä. Raskauden loppua kohden kerrat vaan väheni... 1-2krt/2 viikossa. Aika vähän oli meille :(

meillä touhuiltiin 3 kertaa KOKO RASKAUDEN AIKANA ja nämäkin kerrat aivan raskauden alkuvaiheessa. no, ymmärrän että miehellä oli varmasti silloin muuta mielessä. onneksi on niin rakasta isä vauvallemme nyt. toivottavasti näkee minut nyt synnytyksen jälkeen sitten muuna kuin äitinä...

Yhteistyössä