hmm.. kahteen kertaan peräkkäin lähikaupassa myyjä sekoillut edessäolevani rahojen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O

Vieras
eilen ostaja maksoi 50e setelillä ja myyjä antoi takaisin kahdesta kympistä, ostaja alkoi tietysti marisemaan ja myyjä antoi sitten rahaa viidestä kympistä. No, tänään ostaja maksoi 50e ja myyjä antoi takaisin kympin liian vähn (sanoi kuitenkin oikean summan) ostaja katseli rahojaan ja myyjä totesi heti, että oliko siinä liian vähän, kuin olisi asian jo tiennyt

Miten sama myyjä onkin voinut KAKSI kertaa tehdä noin, kun MINÄ olen ollut asiakkaan takana kassalla. Ei voi olla pelkästään nuo kaksi kertaa, miten olisin sattumalta ollut molemmilla kerroilla asiakkaan takana.

Paljonkohan tekee tuota :( jos ei asiakas huomaa niin pitää rahat kassasta itse

tuskinpa se ite niitä rahoja uskaltaa pitää, kiinni siitä jää. välillä vaan virheitä voi sattua useemminkin.. ja kyl asiakkaasta yleensä huomaa jos on antanut väärin takasin.

No sen myyjän kannattais naputella kassaan se raha minkä saa niin kassa näyttää mitä pitää antaa takaasi. Jos ei sitten tosiaan kuseta ihmisiltä rahaa, mutta tuskin tuokaan kauaa menis läpi kun alkaas asiakkaat valittaa.

Minusta aika röyhkeetä syytellä myyjää, itsellekin kerran käynyt näin ja kassa laskettiin siinä heti ja turvakamerat katottiin kun oli marssinut poliisiasemalle syytöksineen. Aika sairaita olette asiakkaat välillä, luulette että me myyjät ollaan jtn alemman tason sakkia. Minusta vois vähän miettiä mitä täällä letkauttelee.

Mä tiedän yhden naisen, joka vuosia sitten teki noin. Oli nuori ja kesätöissä kassalla isossa marketissa... Se tosin antoi viiden markan sijaan markkoja, eli tapahtumasta on aikaa... Kertoi kuitenkin, että sillä tavalla "tienasi" satasenkin päivässä ylimääräistä. :O Ja puhui sanasta "tienasi"..... Mun mielestä se oli kyllä törkeää varastamista, eikä tienaamista. Teki tätä kuulemma päivittäin. Kysyin, että miten sitten sai ne rahat itselleen, niin sanoi, että piti kirjaa vetämällä viivoja paperiin. Yksi viiva meinas neljää markkaa...ja kun oli tietty määrä viivoja, otti kassasta sen verran ylimääräistä ja lähti muka infosta hakeen lisää kolikoita... Kertoi vielä mulle tästä kovastikin ylpeenä (kännissä). Ääni tosin vaihtui vähän pelokkaaksi, kun kerroin mitä olin asiasta mieltä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No sen myyjän kannattais naputella kassaan se raha minkä saa niin kassa näyttää mitä pitää antaa takaasi. Jos ei sitten tosiaan kuseta ihmisiltä rahaa, mutta tuskin tuokaan kauaa menis läpi kun alkaas asiakkaat valittaa.

niin se näpyttelikin esim tänään, sanoikin, että 26 euroa takaisin ole hyvä ja sitten asiakas sanoi, että sanoitko sinä 26 euroa? tässä on vain 16 euroa.

en tiedä että miten eilen antoi NIIN pahasti väärin takaisin, luulisi että laittaa sen rahan ensin siiihen kassan päälle ja sitten vasta lootaan kun on rahat antanut takaisin. Miten tällaisissakin oikeesti pystyy asiakkaana todistamaan??

Äitini on myös maksanut kerran 2 eurosilla ja myyjä väitti että oli 1 euronen. Äitini oli juuri voittanut pelikoneesta 40 euroa kaksieuroisina joten oli aivan varmaa että oli 2 euronen. Ei antanut myyjä periksi

ehkei oo kaupanalalle sopiva jos näin lyhyen ajan aikana VÄHINTÄÄN 2 kertaa tekee tuollaisen mokan. On vain aika erikoinen sattuma että olisi ne kerrat olleet vain juuri silloin kun itsekkin olen kassalla

mun kaveri teki niin, ettei lyönyt summaa ollenkaan kassaan, tai siis ei painanut sitä loppunappia, että kuitti tulostuu. Jos asiakas ihmetteli ettei saanut kuittia, painoi hän nappia.

Sai oikeasti tosi paljon rahaa päivässä, kertoi myös ihan avoimesti.

Eikä ollut mistään marketista tms kyse vaan ihan pienemmästä paikasta, jossa ei aina oletakkaan saavansa kuittia välttämättä.

hmm... miksiköhän muuten meidän hesessä ei saa kuittia kuin pyytämällä :O

Yhteistyössä