HKI/Mihin vauvauimakouluun?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokemuksia/tietoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokemuksia/tietoa?

Vieras
Mihin vauvauintiin kannattaisi täällä Hesassa suunnistaa? Tarjontaa näyttää olevan paljon... Onko hyviä/huonoja kokemuksia tai tietoa?

Olen kuullut että joissakin paikoissa on esim. mikrot ruoan lämmittämistä varten, ja joissakin taas on tosi ahtaat tilat jne.

Suosituksia? Jos suositat jotain olisi kiva myös kuulla, et mistä tunnit koostuu, mitä tehdään, onko musiikkia käytössä, ohjaajat kivat jne.

Heippa!

Me oltiin Helsingin vauvauimareiden järjestämässä uinnissa Kampissa. (Katsohan sivut netistä.) Pukuhuoneet oli mielestäni tosi pienet, allas ihan ok, sauna oli lämmin. Saunasta ei tosi voinut pahemmin nauttia, kun oli toimittava ripeästi ennen ja jälkeen uinnin, jotta muut mahtuivat vaihtamaan kamppeitaan. Vetäjät olivat ihan mukavia ja iloisia. Mikroa ei kyllä ollut. Tunnit koostuivat yhteisistä alku ja loppu laululeikeistä, sekä itse tehtävistä harjoitteista. Meidän poika ei näyttänyt niin superina hommasta tykkäävän ja lopetettiin touhu muutaman kuukauden jälkeen. Mun mielestä ei ollut hintansa veroinen 60euroa/4 krt ja aikamoista sähläystä pienessä pukukopissa puolituntisen tähden. Nyt, kun lapsi on jo taapero, niin käydään epäsäännöllisesti uimahallissa tai luonnonvesissä uimassa. Voi sitä laulaa ja leikkiä itsekseenkin. ;)
Jotkut (lapset ja vanhemmat) kyllä nauttivat touhusta kovastikin.