hjälp! kaikenmualiman testit ja häviävät haamut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uunipottu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

uunipottu

Jäsen
18.06.2004
36
0
6
Selasin kaikenmaailman viestit läpi, mutta en mistään löytänyt vastaavaa, eli tein aconin kasettitestin, johon ilmestyi haamuviiva vasta "max-ajan" jälkeen... tein rfsu:n testin, ja sama homma, haaaaaleaakin haaaaaleampi viivan jonka huomasi vain hysteerinen :) ostin sitten "kunnon" testin, clearbluen jonka tein aamulla... siihen tuli nesteen imeytyessä ihan selkeä haamuviiva, joka sitten HÄVISI!!! nyt ei näy mtn siinä.

Paniikin aiheuttaja tässä on nyt se, että vaunuissa tuhisee jo pieni vauva... enkä tiedä haluanko vai ei sitä plussaa, EN HALUA valittaa, vaan haluaisin vain tietää JOSKO JOLLAKULLA olisi KOKEMUSTA tuosta clearbluen temppuilusta, ja siitä että plussaviiva olisi hävinnyt... :headwall:

Haamu on plussa. itse tein hailakkaakin haaleamman haamun rfsu:n testillä ja sen jälkeen tuolla aconin kasetilla (joka ei muuten oikeasti ole kovin herkkä kuten väitetään)... Eli odota pari päivää mutta minun tulkinta on että raskaana!

mulla ei valitettavasti tosta kyseisestä testistä kokemusta, mutta kun viime joulukuussa epäilin raskautta, tein predictorin testin. Ei ilmestynyt palloa, joten pistin testin pakettiin ja laukkuun (en viittiny porukoitten roskikseen laittaa kun olin siellä käymässä ) ajattelin sit vaan että on hormoonit jotenkin sekaisin, eikä mulla niitä menkkoja ihan sään. muutenkaan tuu. Sitten kun tammikuussa pöngin kassia satuin löytään ko. testin (hups, oli unohtunut sivutaskuun) vilkaisin vielä kerran, niin siinä näkyi hailu pallura. No minä uutta testiä ostamaan ja raskaana olin, eli saattaap ne merkit tulla "viiveellä" jos odotus ihan alkumetreillä.
Viivan häviäminen kuulostaa kuitenkin oudolta. Hae nyt vaikka varmuuden vuoksi vielä yks testi... Predictor tai apteekin oma on varmaan ihan hyvä.

se haamuviiva hävisi varmaan 5-10 min sisään jo, joten siksipä ihmetyttää... toinen clearblue odottaa tuolla jemmassa, pitäisi malttaa maanantaihin odottaa... yöunethan tässä menee... :headwall:

heips... itse testailin tossa keväällä ja jo luulin haamuksi kun neste imeytyi ja tuli siinä samalla se viiva näkyviin mutta hävis sitten kun neste oli testiin imeytynyt teetin sitten terv.asemalla testin joka oli nega siittä pariviikkoo niin uusi testi näytti ++ testaillessa itse käytin mm aconin liuska ja kasetti testejä sekä rfs:un

mitkä sulla on kp:t? mä tein tolla kasettitestillä haamuviivan 4pv. ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. mulla siinä viivassa päivänvaloa vasten katsottuna huomasi selkeesti väriä olevan haaleassa viivassa. vain viivan toisessa reunassa. minulla se tarkoitti tietenkin plussaa:) eli jos niissä sinun saamissa viivoissa on vähänkään väriä silloin se on plussa.( jos vain harmaa, (esim. tossa kasettitestissä on viivanpaikka) se voi tarkoittaa negaa. mulla kyllä kaikissa maalilman testeissä ( tein 5 :) ) on viivat kyllä jääneet näkyviin. viivat on voinu vähän haalistua mut kyllä ne testistä on erottanu vielä päivien, viikkojenkin jälkeen. jos siltikin haamuviiva jäi 5-10 min. testiin ajattelisin sen olevan +, koska testeihin ei kuulu tulla mitään viivaa, jos ei ole raskautunut! ja niitähän ei tule tulkita enää sen testiajan jälkeen ollenkaan, ja jos testiajan sisällä tuli haamu täytyy sen olla +. itse tulkitsisin sen niin. muutta toivottavasti tulos tulee olemaan mieleisesi, oli se sitten + tai miinus. tulehan kertomaan kuin kävi:)
ps. onko sulla muuten raskausoireita mitään?

no eilen tuli ällötys kun käveltiin pizzerian ohi, äsken sama porkkanan kanssa... ja ööö... ketutuskäyrä on äärettömän korkealla... ja vääääsyyyttäääää. MUTTA sitähän nyt hakemalla hakee niitä oireita... kaikki nämä "oireet" voi myös johtua unettomuudesta... ja ressistä... kiertopäivistä ei hajua, kun on synnytyksestä niin vähän aikaa...

:hug: MUN kokemuksen mukaan roskishaamu ei ole plussa. ei ole mulla koskaan ollut. parissa testissä (joiden nimiä en muista) on myös tullut nesteen imeytyessä viiva viivanpaikan kohdalle, joka on sitten kadonnut, ja sekään ei ole ollut plussa.

onko sulla menkat jo tulleet? jos maltat niin odota pari päivää testin uusimista tai soita äitiysneuvolasta lähete labraan veritestiin.

Heips! Minä tein apteekin testin, tosi hyvä! Siinä luki että positiivinen tulos ei häviä ja pysyy useita tunteja siinä "näytöllä". Tein testin 1,5kk sitten ja plussa näkyy vieläkin.

Yhteistyössä