hjälp!

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mä muuten ostin clip on off super hiuspidennys ja 2paria kenkiä,pinkkit ja siniset,sekä pinkki mekko, krokotili nahka värinen laukku ja jotai vielä en muista
Yritä keskustella ostoksistasi sen fysologin vai mikä se oli kanssa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mä muuten ostin clip on off super hiuspidennys ja 2paria kenkiä,pinkkit ja siniset,sekä pinkki mekko, krokotili nahka värinen laukku ja jotai vielä en muista
Yritä keskustella ostoksistasi sen fysologin vai mikä se oli kanssa
keskustelttiin jo ja kuulema hänelläkin jo korvat tukossa ja jalat kipeät kun juoksi mun perään koko ajan :D
 
vieras
Se on filosofia, ei fylosofia.

Näiden ketkä Savannaa haukkuu väärinkirjoituksesta, kannattaisi vaan reippaasti laittaa, että ''se kirjoitetaan näin''. Niin sitä kieltä ja oikeinkirjoitusta oppii.

Savanna, minkähintaiset pidennykset olivat? Mistä ostit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on filosofia, ei fylosofia.

Näiden ketkä Savannaa haukkuu väärinkirjoituksesta, kannattaisi vaan reippaasti laittaa, että ''se kirjoitetaan näin''. Niin sitä kieltä ja oikeinkirjoitusta oppii.

Savanna, minkähintaiset pidennykset olivat? Mistä ostit?
Kiitos! =) Nyt tiedän,on se mun suomen kieli vielä huono,mut eikö oppin joskus...
Niin ja aloitus tein muuten vaan,hyvää mieliala oli,ei muuten enää :/

Ostin hiukset Dimorasta ja ne on ainakin englanniksi clip on off super,en tiedä mikä nimi sielä on,kun ei hän mua ees ymmärtänyt mitä mä haluan ennen kun selittänyt monta kerta
 

Yhteistyössä