olen tulossa Helsingistä ja toi miehen kaveri kokoajan puhuu mulle joku fylosofia,en jaksa kuunnella |O
enAlkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Siis et siedä sivistyneiden ihmisten sivistynyttä puhetta
Yritä keskustella ostoksistasi sen fysologin vai mikä se oli kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä muuten ostin clip on off super hiuspidennys ja 2paria kenkiä,pinkkit ja siniset,sekä pinkki mekko, krokotili nahka värinen laukku ja jotai vielä en muista
keskustelttiin jo ja kuulema hänelläkin jo korvat tukossa ja jalat kipeät kun juoksi mun perään koko ajanAlkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras:Yritä keskustella ostoksistasi sen fysologin vai mikä se oli kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:mä muuten ostin clip on off super hiuspidennys ja 2paria kenkiä,pinkkit ja siniset,sekä pinkki mekko, krokotili nahka värinen laukku ja jotai vielä en muista
apua, kuin mä noin erehdyin. mut arvaa, mua edelleen arvelutti et eiks tuota oo kans haammastahnoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Höh:se soitin on xfylosofia
no justAlkuperäinen kirjoittaja bb:apua, kuin mä noin erehdyin. mut arvaa, mua edelleen arvelutti et eiks tuota oo kans haammastahnoissa?Alkuperäinen kirjoittaja Höh:se soitin on xfylosofia
hän koko ajan puhuu :xAlkuperäinen kirjoittaja Nadia:Sano sille et shhhh :kieh:
mä en ehdi tänään,mä vast 6lta puol7lta kotona ja mun pitää meikata pukeutuaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Laita uusista hiuksista kuvaa!
Sellaisia ne fylosofiat onAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:hän koko ajan puhuu :xAlkuperäinen kirjoittaja Nadia:Sano sille et shhhh :kieh:
Kerro meillekkin jtn mitä se selittääAlkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:hän koko ajan puhuu :xAlkuperäinen kirjoittaja Nadia:Sano sille et shhhh :kieh:
Kiitos!Viestistä,oli lähetetty takaisin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Laitoin Savanna viestiä sinun oikeeseen s-p,käy lukemassa!
Kiitos! =) Nyt tiedän,on se mun suomen kieli vielä huono,mut eikö oppin joskus...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on filosofia, ei fylosofia.
Näiden ketkä Savannaa haukkuu väärinkirjoituksesta, kannattaisi vaan reippaasti laittaa, että ''se kirjoitetaan näin''. Niin sitä kieltä ja oikeinkirjoitusta oppii.
Savanna, minkähintaiset pidennykset olivat? Mistä ostit?