hjälp! Kysymyksiä piikeistä ja inssistä

Moron! Ihan uusi tulokas täällä palstalla. Maillä takana yritystä jo useita vuosia. Teroluteilla, clomeilla ja molemmilla yhtä aikaa. Nyt pistin 3 x menopur ja pregnylin siihen jatkoksi. Nyt sit tänään tein tëstin lääkärin ohjeen mukaan. Negaa näytti. Pregnylistä on 16 pv.

Tästä pääsemmekin ekaan kysymykseen... Kuinka pian yleensä pregnylistä ovis tapahtuu?

Seuraavaksi kun nyt menkat aikaan saan, niin ois inssin vuoro. Auttakee siis tässäkin aiheessa: Eli minä kierron päivänä inssi tehdään? Millä hormoni avuilla? Mulla kierrot ollut aina ihan mitä sattuu, joten siksi koitettu mitä millonkin.

Miehen kaverit testattu, niitä oli paljon mutta hitaita ja vain 7 % normaaleja. Loput vähän viallisia. Mutta kuulemma ei merkitystä. Vai onko?

Auttakeepa epätoivoista tietämätöntä jos vaan pystytte. Kiitoksia kovasti!
 
Itselleni on tehty yksi inssi. Pregnyl pistettiin paria päivää ennen kuin oli inssi. Ja mitä olen tässä seuraillut niin sillä tavoin se taitaa mennäkin, että paria päivää ennen kuin on tarkoitus tehdä niin irrotellaan.

Paljonko muuten nuo kolme menopur -piikkiä maksoivat?
 
Irroituspiikki 36-40 tuntia ennen inssiä. Mikäli oma ovulaatio tulee tähän väliin tai aiemmin, niin inssiä aikaistetaan ja piikki otetaan tukemaan omaa hormonitoimintaa. Oma ovulaatio siis on mahdollinen.

Inssiin kannattaa tosiaan yhdistää toi piikittäminen, jos kierto heittelee paljon. Mahdollista myös luomukiertoon ovista tikuttamalla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 08:00 pietu- kirjoitti:
Paljonko muuten nuo kolme menopur -piikkiä maksoivat?
Itse käytin Menopuria ICSIssä Puregonin sijaan. Sitä myydään 5 tai 10 piikin pakkauksissa, ellei apteekki sitten ole kiltti ja suostu jakamaan paketteja. 5 kpl:een paketti maksaa pikkasen vajaa 90 euroa korvauksilla, mutta jos 3 piikin hinta lasketaan tuosta paketista, niin silloin hinnaksi jää vajaa 54 euroa korvauksilla.
 

Yhteistyössä