K
kyselijä
Vieras
Kuinka moni ikinä ilman kortsua seksiä tai sitä edeltävää limakalvokontaktia (lyhyessä suhteessa, tuntemattoman kaa) harrastanut on käynyt HIV-testissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
Eilen muuten viimeeksi![]()
Miksi? Kun elät kuitenkin vakiparisuhteessa. Oletko pettänyt vai pelkäätkö että miehesi on pettänyt?Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
Kyllä tehdään hiv-testi raskaana oleville, mulle ainakin tehtiin.Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Kyllä mulle on tehty HIV-testi ihan neuvolassa parikin kertaa raskauksien aikana. Ei taida olla enää tapana tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta jos ei olisi raskauksien aikana testattu niin olisitteko käyneet testissä?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
miksi?
Klinikan käytäntö, luovutan parin viikon päästä taas munasoluja. Siksi on testattu jo viisi kertaa. Raskauksien yhteydessä tietty myös, ja sinkkuaikoina kävin testeissä about kerran vuodessa varmuuden vuoksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
miksi?
Klinikan käytäntö, luovutan parin viikon päästä taas munasoluja. Siksi on testattu jo viisi kertaa. Raskauksien yhteydessä tietty myös, ja sinkkuaikoina kävin testeissä about kerran vuodessa varmuuden vuoksi.
Sä oot tainnu tehdä tästä luovutuksesta oikeen pikku bisneksen itelles![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
miksi?
Aika kunnioitettavaa että joku viitsii tuota tehdä. Ei se korvaus siitä ole mikään päätä huimaava siihen vaivaan verrattuna. Se apu on kuitenkin niille luovutetun munasolun vastaanottajille korvaamattoman iso asia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä oon käynyt montakin kertaa HIV-testissä.
miksi?