Hiv-tartuntaa levittänyt pysyy vangittuna, uhreja voi olla ympäri Suomea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Osa tapauksen asianomistajista on tullut tietoiseksi hiv-tartunnastaan vasta jopa kolmen vuoden kuluttua tartunnan saamisesta. Hoitamattomana hiv voi edetä aids-vaiheeseen, jolloin tartunnan saanut on hengenvaarassa.

Törkeistä pahoinpitelyistä epäilty mies on syntynyt vuonna 1983. Hän on 178 cm pitkä ja hoikkavartaloinen, sinisilmäinen ja vaaleahiuksinen.

Miehen uhreja voi olla ympäri Suomea, sillä hän on asunut 2000-luvun alussa mm. Tikkakoskella, Joensuussa ja Keuruulla. Rovaniemelle hän muutti vuonna 2002.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200709036542071_uu.shtml

tullu itekkin keuruulla asuttua samoihin aikoihin.. Ja on muuten sen verran sisäsiittonen kylä et jos joku on hässiny ton kaa, niin se joku on kyllä kolmannenkin osapuolen kaa ja se taas seuraavan, kai sitä on koko kylä sairastunu.. Tiedänpähän kuvaukseen sopivankin.. Onneks mut on testattu monesti, raskauksien takia.

Mun mielestä tällaisessa tapauksessa voisivat julkaista kuvankin. Olisi kaikkein tehokkain tapa saada tietoon kaikille mahdollisesti tartunnan saaneille, koska muutenhan ei mitenkään voi tietää ketkä ovat olleet tuon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä tällaisessa tapauksessa voisivat julkaista kuvankin. Olisi kaikkein tehokkain tapa saada tietoon kaikille mahdollisesti tartunnan saaneille, koska muutenhan ei mitenkään voi tietää ketkä ovat olleet tuon kanssa.

Eikös sitä kerran ole julkaistukin valokuva siitä afrikkalaisesta joka tahallaan levitti Hiviä ja sai siitä tuomionkin.

Hui kamala.. tuntomerkit sopii ihan mun ex:ään (nuorena seurustellu) ja paikkakuntakin. Kerkesin jo säikähtää mut sit tajusin et mut on testattu raskauden yhteydes...

Ei sit kortsua osata käyttää!!!! Kyllä saa joka muija kattoo itteensä peilistä jos ilman kumia touhutaan. Jos kerran ollaan niin isoja että voidaan naida niin kyllä pitää osata vaatia myös kortsua kehiin. Eipä muuta kuin peiliin katsomaan jos tauti iskee.