Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:Ei suositella,mutta toiset saunoo väri päässäänkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:No ketähän täs ny taas uskois :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Mulle parturi on sanonut että saunaan ei pidä mennä värit päässä koska saunan lämpö voi muuttaa värin lopputulosta, samoin auringonpaisteeseen ei sais mennä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:No ketähän täs ny taas uskois :headwall: :headwall:
No palstalaisia tietenki.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:No ketähän täs ny taas uskois :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:Mulle parturi on sanonut että saunaan ei pidä mennä värit päässä koska saunan lämpö voi muuttaa värin lopputulosta, samoin auringonpaisteeseen ei sais mennä.![]()
No ei tietenkään värit päässä, mutta siis heti sen jälkeen ku oon pääni ensi värjänny ja värit huuhdellu pois..
Alkuperäinen kirjoittaja endie:siis mä käsitin että ap kysyy onko ok mennä saunaan sen jälkeen kun on jo värjännyt tukkansa ja pessyt pois ne mömmöt.
en näe ongelmaa mennä silloin.