Hiusväri + sauna? Onko ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Black Sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen noin tehnyt. Jos aiot mennä hoitoaineen kanssa löylyihin, laita pyyhe suojaksi, sillä kampaajani kerran neuvoi, että jos kotivärjäysellä hiukset menevät liian tummiksi, hoitoaine päähän ja heti saunaan niin väriä lähtee hiuksistä enemmän pois.

Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Mulle parturi on sanonut että saunaan ei pidä mennä värit päässä koska saunan lämpö voi muuttaa värin lopputulosta, samoin auringonpaisteeseen ei sais mennä. :o

No ei tietenkään värit päässä, mutta siis heti sen jälkeen ku oon pääni ensi värjänny ja värit huuhdellu pois..

Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
No ketähän täs ny taas uskois :headwall: :headwall:

Tee niinkuin itse parhaalta tuntuu. Jos väri on jo pesty pois hiuksista, ei kuumuus vaikuta enää lopputulokseen. Itse olen monesti kestovärjännyt hiukset ennen saunaa, pyyhkeen olen joskus laittanut hiusten ja saunankin suojaksi päähäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Black Sheep:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Mulle parturi on sanonut että saunaan ei pidä mennä värit päässä koska saunan lämpö voi muuttaa värin lopputulosta, samoin auringonpaisteeseen ei sais mennä. :o

No ei tietenkään värit päässä, mutta siis heti sen jälkeen ku oon pääni ensi värjänny ja värit huuhdellu pois..

tottahan toki voit mennä. Mä teen noin lähes aina, ja viel on kuontalo tallella ja oikeen värinenkin :)
löylyttelehän kunnolla :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
siis mä käsitin että ap kysyy onko ok mennä saunaan sen jälkeen kun on jo värjännyt tukkansa ja pessyt pois ne mömmöt.
en näe ongelmaa mennä silloin.

:ashamed: Sori, luin tosta alotustekstistä vaan alun...ja toki voi mennä jos väri eka pesty pois. *nolo*

Yhteistyössä