Hiustenvärjäys raskauden alkuaikoina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mun piti jo viikonloppuna käydä kampaajalla värjäämässä hiukset. Tänään kävin gynellä varmistamassan et raskaana oon. Mut viikkoja on niin vähän ettei nähnyt oikein mitään. Sano et tuu 2 viikon päästä uudelleen. Ja unohdin kysyä et vaikuttaako hiusten värjäys mitenkään kehitykseen? Joten miten on, osaako kukaan sanoa tai onko kukaan alussa värjännyt vaikka on tiennyt olevansa raskaana??

Mä olen myös kerran värjännyt ihan alkuraskaudessa (oikein blondasin kunnolla...) ja kyllä sieltä sitten 9 kuukauden päästä syntyi ihan terve poika. Olen nähnyt jollain hiusvärifirman sivuilla tästä maininnan, ettei kohtuullisesta värjäämisestä ole haittaa sikiölle.

nykyään taitaa olla noi kampaamoiden tuotteet vähän hellempiä kun ennen ja onhan niit olemassa ihan allergiaystävällisiäkin kampaamoita eli jos pelkää niit aineiden tuoksujen vaikutusta kehitykseen ym niin sit tuoksuttomia tuotteita.
Mut kuten sanottu niin eriasia sitten et miten hiukset reagoi raskauteen...

Mä en värjännyt. Mietin, sivelisinkö raskaana ollessani vaikkapa jalkaani kemikaalimömmöä monen neliösentin alalle ja antaisin vaikuttaa kolme varttia. No en sivelisi, miksi sitten päähäni. Mulle tulee värjäämisen jälkeen aina pariksi päiväksi outo flunssainen olo, joten en halunnut kokea sitä ja huolehtia asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Mä en värjännyt. Mietin, sivelisinkö raskaana ollessani vaikkapa jalkaani kemikaalimömmöä monen neliösentin alalle ja antaisin vaikuttaa kolme varttia. No en sivelisi, miksi sitten päähäni. Mulle tulee värjäämisen jälkeen aina pariksi päiväksi outo flunssainen olo, joten en halunnut kokea sitä ja huolehtia asiasta.

ooookeeei... :o

Yhteistyössä