hiustenvärjäys raskausaikana

Kyllä mä ainakin värjäsin raskauden aikana hiukset ihan normaaliin malliin kestovärillä!! Ainut ero oli se, että raskauden aikana mun hiukset oli ihan erilaiset ja väri ei oikein ottanut lainkaan kiinni... että aika turhaa hommaa tein!! :kieh:
 
Miten ne sun hiukset oli erilaiset,menikö ne siis huonoon kuntoon vai? hitto mulla on jo nyt sellanen tukka että siihen ei helposti väri tartu joten jos(ja toivottavasti kun)raskaaksi tulen niin sitten ei varmaan tartu enää ollenkaan! :headwall:
 
puputupuna79
Muistan lukeneeni odottajien palstalla joskus kiivaankin keskustelun aiheesta. Siellä oli silloin jokiu soittanut johonkin Teratologiseen palveluun (muistakohan ihan pieleen!? :) ) ja sieltä oli sanottu, ettei suositella alkuraskaudesta, mutta myöhemmin on ihan "sallittua". Silloisessa keskustelussa oli mielipiteitä laidasta laitaan ja tuntuu, että kukin tyylillään. Itse en ole värjännyt nyt raskauden aikana, vaikka aiemmin joskus värjäsinkin. Ehkäpä kuitenkin kevään ylioppilas- ym. juhlien koittaessa värjään maantienharmaan pehkoni... :D
 
AnHu
Itse tuli pohdittua samaa asiaa ollessani raskaana. Luin jostain että värjäystä ei suositella, mutta uskaltauduin värjäämään. vaalentamista tai esim. permistä en uskaltaisi ottaa. Omakohtainen ja myös muualta olen kuullut, että hiukset ja muutenkin iho on ollut normaalia paremmassa kunnossa raskaana ollessa. En huomannut mitään eroa värin keston tai tuloksen laadussa.
 
minäkin kampaaja
Kyllä saa värjätä,ei meille koulussa moista ole opetettu ettei saisi.Ajatelkaapa meitä kampaajia jotka olemme jatkuvasti kosketuksissa väreihin ja permis-aineisiin eikä meilläkään mene verenkiertoon ainakaan vaarallisia määriä myrkkyjä(mekin saadaan vauvoja) :LOL: Kyllä nykyaikana värit ovat turvallisia.
 
Kunhan et tuntikaupalla väriä päässäsi pidä.

Itse värjäsin hennalla 3.-4.kk:lla ollessani, ja väri oli päässä 2h. Teratologisessa tietopalvelussa (uusin ja tutkituin tieto myrkyistä) sanottiin että se oli ok, ja ettei hennastakaan ollut havaittu sikiömuutoksia. Ensimmäisinä kolmena kk:na ei tosin suositeltu millään värillä värjäystä. Jos on päänahassa haavoja, värit imeytyvät tosi pieninä määrinä verenkiertoon. Määrät on tosin tosi pieniä...enemmän olin huolissani lisäaineista, kofeiinista ym...jotka vaikuttaisivat.
 

Yhteistyössä