Hiustenpidennyskokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mun hiukset ei kasva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mun hiukset ei kasva!

Vieras
Harkiten ottamista, ennemmin 50cm kuin 30 cm vaihtoehtoa. Mietityttää sitten kuitenkin näkyvätkö sinetit ja mitä "kunnollinen hoito laadukkailla hiustenhoitotuotteilla" käytännössä tarkoittaa. Mulla ei kotiäitinä ole aikaa hoitaa hiuksia etenkään joka ilta tuntia, jos se sitä meinaa ;)
Onko hintansa väärti ja muita kokemuksia kiiitos!!

Sinetit on huonot. Kutittavat kovasti ja irtoilevat. Ite oon ihastunu teippipidennyksiin! Otappa niistä selvää. Ne ei näy ollenkaan, eikä lähe irti. Niiden kanssa voi käyttää melkein mitä vain tuotteita, kunhan ei suihkuta lakkaa suoraan liitoskohtaan, kun irtoavat alkoholilla. Teippipidennyksistä pelkkiä positiivisia kokemuksia, mutta kalliita kai ovat?

Riippuu ihan tekijästä näkyykö sinetit vai ei, mutta yleensä ottaen sineteillä saa kaikkein luonnollisimman näköisen pidennyksen. Kannattaa kysellä kuvia sieltä mistä olet ajatellut ottaa ne. siis kuvia tekijän itse laittamista pidennyksistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Sinetit on huonot. Kutittavat kovasti ja irtoilevat. Ite oon ihastunu teippipidennyksiin! Otappa niistä selvää. Ne ei näy ollenkaan, eikä lähe irti. Niiden kanssa voi käyttää melkein mitä vain tuotteita, kunhan ei suihkuta lakkaa suoraan liitoskohtaan, kun irtoavat alkoholilla. Teippipidennyksistä pelkkiä positiivisia kokemuksia, mutta kalliita kai ovat?

Hmm..kampaaja sanoi 50 cm luonnonhiuksisten pituisten hinnaksi liki 500e, enkä nyt tajunnut kysyä oliko ne sinetti- vai teippikiinnitteisiä. Oletin vaan että sinetti...
Onko tuo 500e paljon....(tai siis ON, mutta millä haitarilla ootte makselleet?)

Niitä pitää sit huollattaa myös, oisko ollut 4-6vkon välein ja 100e ainakin maksaa, siskolla oli teippipidennys ja ihan tyytyväinen oli, ainoa miinus just se et pidemmän päälle tulee tosi kalliiks. Ja jos ei käy huollattamassa niin sit ne alkaa valitettavasti näkyyn.

Mä en oo koskaan mitään maksanut, kun niitä on mallin hommissa laitettu. Kokemuksia on siis kaikista pidennyksistä ja monen vuoden ajalta, eli tiedän kyllä mistä puhun.

Teippipidennykset on ns. ikuiset, jos niitä hoitaa hyvin, eikä omat hiukset kärsi lainkaan. Kolvilla laitettavat kuparisinetit tai pahimmassa tapauksessa liima(joka siis pitää leikata pois) vahingoittaa omia hiuksia. Voi niitä kuparisinettejäkin siirtää ylöspäin ja nekin voi kestää vuodenkin hyvinä, mutta sitten ne on roskiskamaa. Mulla noi sinetit vielä kutisi todella paljon ja takkuuntui nopeammin kuin teipit. Ne teipit myydään liuskoina, joista leikataan sopivan kokoisia palasia, eli periaatteessa saparokampaukset ja ponnaritkin on mahdollisia ja ei paljasta pidennyksiä ikävästi. Teippipidennyksiä voi myös varovasti värjätä itse kotona, kampaajan opastuksella.

Toi 500 euroa ei sano mulle mitään. Pitäis melkein nähdä se määrä, mitä sillä saa. Koko pää? Sitten se on aika edullinen, varsinkin teipeistä. Mun kampaaja on niin rakastunu noihin teippipidennyksiin, ettei osaa enää olla ilman niitä, vaikka oma tukka onkin jo kasvanut tosi pitkäksi. Ne tuuhentaa kivasti ja mun kampaajan hiukset on AINA hyvän näköset. Tottakai pidennyksissä lopputulokseen vaikuttaa kampaaja! Kalliit pidennykset voi myös pilata, jos ei osaa niitä laittaa tai leikkaa esim. liikaa... Juttua kerrakseen!

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Niitä pitää sit huollattaa myös, oisko ollut 4-6vkon välein ja 100e ainakin maksaa, siskolla oli teippipidennys ja ihan tyytyväinen oli, ainoa miinus just se et pidemmän päälle tulee tosi kalliiks. Ja jos ei käy huollattamassa niin sit ne alkaa valitettavasti näkyyn.

Tottakai pitää huoltaa! Toi 6 viikkoa on ihan normi väli, miten ihmiset jokatapauksessa käy kampaajalla. Jos siskosi selvis 100 euron siirtämismaksulla, ni sehän on edullinen. Mun kampaaja maksaa 120 euroa vähintään, siis leikkaus ja värjäys, mutta mä käynkin parhaalla. Mihin sitä nyt ihminen haluaa panostaa... Pidennyksistä vielä sen verran, että nehän voi vaikka vuoden käytön jälkeen ottaa pois, olla vuoden käyttämättä ja sitten taas ottaa käyttöön. Kerran kun on ne maksanu, ni ne on sun omat!

mulla on sinetit nytkin päässä.Kauhea homma näissä loppupeleissä on.Varsinkin vaaleissa näkyy hirmu herkästi sinetit kun laittaa hiukse kiinni.Ja nyt tää vaihe kun sinettejä irroittelen pikkuhiljaa kun alkavat olee aika finito niin on kauheeta :| en jaksa varaa aikaa kampaajalle irroituksen kun irtoavat tosi helposti kotonakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap*:

Hmm..kampaaja sanoi 50 cm luonnonhiuksisten pituisten hinnaksi liki 500e, enkä nyt tajunnut kysyä oliko ne sinetti- vai teippikiinnitteisiä. Oletin vaan että sinetti...
Onko tuo 500e paljon....(tai siis ON, mutta millä haitarilla ootte makselleet?)

maksoin 300e

Peesaan tätä!Mulla ollu lähes kaikki mahdolliset pidennykset ja tämä on paras ja kaikista halvin tapa laittaa.Teipit on halpoja.Näyttää luonnolliselta.Toisaalta jokaista pidennystä pitää hoitaa hyvin,siitä ei kannata tinkiä!muuten saattaa olla hiustenleikkuu edessä.

Milläs erikeepperillä sä mussupussu oot pidennykses laittanu? Ei TOSIAAN tarvi sitä "liimaa" leikata pois!!

Mun omaa hiusta ei oo sinetit ainakaan millään lailla vaurioittaneet, vaikka nelisen kuukautta olen samoja muutamaan otteeseen pitänyt.

...joillain toisilla olen nähny ihan onnistuneita pidennyksiä........itellä oli 50cm, liima sinetillä kii, hyvin pysy, mutta mulla ne oli aika kauheat, lopuksi varsinki ku menivät ihan takkuun, kun en vissiin tarpeeksi jaksanu harjailla..... mulla on lisäks paljon noita omiaki hiuksia, eli niitä lisäkkeitä piti laittaa monta punttia ja kalliiks tuli , vaik tuttu kampaaja laittoi. en ottas uudestaan.

Yhteistyössä