Mä en oo koskaan mitään maksanut, kun niitä on mallin hommissa laitettu. Kokemuksia on siis kaikista pidennyksistä ja monen vuoden ajalta, eli tiedän kyllä mistä puhun.
Teippipidennykset on ns. ikuiset, jos niitä hoitaa hyvin, eikä omat hiukset kärsi lainkaan. Kolvilla laitettavat kuparisinetit tai pahimmassa tapauksessa liima(joka siis pitää leikata pois) vahingoittaa omia hiuksia. Voi niitä kuparisinettejäkin siirtää ylöspäin ja nekin voi kestää vuodenkin hyvinä, mutta sitten ne on roskiskamaa. Mulla noi sinetit vielä kutisi todella paljon ja takkuuntui nopeammin kuin teipit. Ne teipit myydään liuskoina, joista leikataan sopivan kokoisia palasia, eli periaatteessa saparokampaukset ja ponnaritkin on mahdollisia ja ei paljasta pidennyksiä ikävästi. Teippipidennyksiä voi myös varovasti värjätä itse kotona, kampaajan opastuksella.
Toi 500 euroa ei sano mulle mitään. Pitäis melkein nähdä se määrä, mitä sillä saa. Koko pää? Sitten se on aika edullinen, varsinkin teipeistä. Mun kampaaja on niin rakastunu noihin teippipidennyksiin, ettei osaa enää olla ilman niitä, vaikka oma tukka onkin jo kasvanut tosi pitkäksi. Ne tuuhentaa kivasti ja mun kampaajan hiukset on AINA hyvän näköset. Tottakai pidennyksissä lopputulokseen vaikuttaa kampaaja! Kalliit pidennykset voi myös pilata, jos ei osaa niitä laittaa tai leikkaa esim. liikaa... Juttua kerrakseen!