Hiustenpidennys, sineteillä vai miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sini

Vieras
Ajatuksissa olisi ottaa hiustenpidennys ja nyt mietin, että mikä tapa olisi sopivin tälle päälle. Mulla on herkkä hiuspohja ja muutenkin iho, niin mietin et oisko se sinetti parempi kuin esim.liimalla laitto? Osaisko joku kertoa kokemuksia? Tolla pidennyksellä saisin raitojakin hiukan hiuksiin, kun värejä en juuri käytä sen vuoksi, kun iho ei kovasti tykkää. Kiitos jos joku vastailee :)

nämä keratiini sinetit on helpoin ja huomaamattomin vaihtoehto. ne on kyllä liimaa. Mutta niillä laitettuja hiuksia on helpoin itse muotoilla ja laitella kampauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
nämä keratiini sinetit on helpoin ja huomaamattomin vaihtoehto. ne on kyllä liimaa. Mutta niillä laitettuja hiuksia on helpoin itse muotoilla ja laitella kampauksia.

Juu, tarkotin juuri sitä tapaa miten kiinnitetään. Eli ettei tulisi ihan kiinni päänahkaan. Onko tuo tyyli niin että kiinnitetään vähän pidemmälle hiukseen?

Mielipide asia tuo sinetti vai liima ja riippuu vähän laittajastakin. Mutta minä puollan sinettejä koska on sellaisia sinettejä joita voi leikata jopa neljään osaan ja silloin liima kohta on todella pieni eikä näy niin helposti, eikä myöskään paina niin paljoa. Ja kannattaa käydä vaikka muutamassa kampaamossa kysymässä, että mikä tekniikka olisi sinulle hyvä koska omien hiustesi paksuuskin saattaa vaikuttaa siihen, että mikä tekotapa on just sinulle hyvä.
Ja jos sinulla on herkkä hiuspohja niin käy kampaamossa laitattamassa vain pari raitaa aluksi, niin tiedät aiheuttaako ne mitään reaktioita päänahassa. Eikä harmita niin paljoa jos laittaisit koko pään ja et voisikaan pitää niitä.

Sinetti on liimaa eli sinettipidennyksessä liimaa oleva sinetti sulatetaan kuumalla raudalla kiinni omaan hiukseen. Itse en tästä menetelmästä tykkää:
-hiuksen voi käyttää vain kerran
-kuluttaa omaa hiusta.
- tulee pienissä osissa, ei näytä niin luonolliselta
- laitto kastää kauan.
-vaikea ottaa pois
Suosittelisin teippipidennystä.
-Nopea laittaa
-hoidettuna hiusta voi käyttää uudelleen ja uudelleen jopa 2. vuotta
-näyttää todella aidolle
-helppo irrottaa (ei kuluta omaa hiusta) ja nopea laittaa uudelleen.
tässä mun mielipiteitä :)

Yhteistyössä