hiustenpidennyksistä asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiuskeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiuskeiju

Vieras
Te joilla on hiustenpidennykset, suosittelisitteko mielummin sinettipidennyksiä vai teippipidennyksiä?

Kaverini, joka tekee pidennyksiä suositteli teippipidennyksiä, minulla aiemmin muutama vuosi sitten ollut sinetit. En tiedä kumpaan nyt kallistuisin, kun teippipidennyksiä voisi kuulemma sitten huollattaakin, mutta se sitten taas maksaa erikseen. Sinetit taas olisivat siitä helpompi, ettei tarvitse pelätä että irtoilee kovinkaan helposti. Hintaerokin on luultavasti jonkinmoinen, kun sinetit vaativat pidemmän ajan laittaa.

Mitä te suosittelisitte, joilla kokemusta on kummistakin tai vain toisista pidennyksistä, kertokaa mielipiteenne asiaan. Kiitos :)

Mulla ollut sinetit vuosia ja en enää vaihtaisi teippeihin, koska esim. kampausten ja ihan pelkän ponnarinkin tekeminen sineteillä on niin paljon helpompaa. Teippipidennyksiä pitää käydä nostattamassa säännöllisesti ja se maksaa aina aika paljon. Ja mulla sinetit pysyvät hyvinä kiinni sen 5kk ja saan ne laitatettua vielä uudelleenkin kiinni kerran tai kaksi, kun kaveri on kampaaja ja kiinnittää ne. Lisäksi sinettien kiinnitykseen menee maks. puoli tuntia vaikka olisi se 5 punttia hiusta, jos on ammattitaitoinen laittaja.

No minun kaveri on vasta opiskelija, ja työharjoittelussa tuolla kampaamossa.. Voi olla että senkin vuoksi aikaa menee enemmän, kun ei vielä ihan niin ammattitaitoinen ole. Itse otin ekat sinettipidennykset joskus v.2008-2009 aikana.. Pidin kyllä todella kovin, jonka vuoksi mietinkin että otan taas sinetit uudelleen! Viimeksi kyllä kun otin, niin laittajalla meni useampi tunti laittaa kaikki sinetit päähän. Ja se maksoi tuolloin yli 500 e + värit päälle. Nyt minulla on koko mustat hiukset, joten ei tarviyse raitojakaan miettiä.

Teipeistä tosiaan kokemusta ei ole, mutta en haluaisi "turvautua" niihin vain siksi että ovat nopeampi laittaa ja helpompi huollattaa.. Minulle kestävyys on tärkeintä, koska olen muutenkin kiireinen lasten kanssa, en haluaisi olla huollattamassa hiuksiani jatkuvasti. Mielummin maksan sitten vaikka enemmän työstä!

Paljonko pidennysten laitto yleensä maksaa? Tuolloin ekan kerran kun tosiaan otin, niin maksoivat n. 550 e ja tämä tuttavani laittaa hiukset mukaan laskien hintaan 200-350 e.

Mulla on aitohiuksesta tehdyt klipsit, kätevät siinä mieles että ne voi ottaa yöksi ja pesun ajaksi pois. On one piece, eli yksiosainen pidennys. Maksoivat 145e ja voi laittaa itse, sillä en halua maksaa älyttömiä summia kampaajalle.

Minullakin tälläkin hetkellä sellaiset, mutten itse pidä niistä. Lapset tykkää (pienempi varsinkin) nyhtää hiuksiani, niin ne klipsit ei tahdo pysyä kiinni sitten niitä saa olla kiinnitelemässä jatkuvasti. Aitoa hiusta minullakin, ihanathan nuokin on, muttei mielestäni niin käytännölliset.

Minulla maksoi 55 e alennuksella sain. Muutoin olen maksanut n. 100 e pidennyksistä, hyvänlaatuisia ovat ja tyytyväinen olen ollut. Mutta nyt kaipaan taas sitä "vaivattomuutta", eikä tarvitse olla kiinnittelemässä joka päivä hiuksia päähän.

Mulla on ollut tuuhennus sineteillä ja sitten toisella kertaa kunnon pidennys teipeillä.
Ja näistä ehdottomasti paremmat olivat teipit.

Sinetit oli hankalampi laittaa sekä irroittaa, oma hius kärsi enemmän, takkuuntuivat juuresta pahemmin.

Teipeistä pidin, huonoja puolia on tosiaan se että hiuksia on hankala pitää ponnarilla.
Jos viitsii huollattaa suositellun 6vk välein, niin huolto on nopea ja halpa. n. 30e otti oma kampaaja.

Omat teipit maksoivat reilut 400e, laadukasta hiusta ja säilyivät hyvinä koko sen 1,5v kunnes kyllästyin niihin ja otin pois.

No minä harvoin muutenkaan hiuksia kyllä ponnarilla pidän, joten se ei olisi sinäänsä ongelma.

Noista sineteistä sen muistankin, että takkuuntuivat herkästi kun oma hius alkoi kasvaa.