Hiustenpidennykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua toivoo harvahiuksinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua toivoo harvahiuksinen

Vieras
Tilasin sinetti pidennyksiä viisi osiota eli 100kpl sinettejä. Kampaaja sanoi, että halvemmaksi tulee jos tilaa itse ja laitattaa kampaajalla... Mutta mulla on siis ohuet hiukset siis TODELLA... yksi puntti 25kpl on melkein saman paksuinen kuin omat hiukset. Kannattaako edes laittaa noita kaikkia, vaikkakin suositukset ovat tuon 100-150?

Ei sopivaa määrää voi tietää etukäteen, mutta yleensä kampaajat haluavat laittaa hiuksiin maksimimäärän siintä sinettjä, koska laskuttavat siitä tuntihinnaston mukaan.

Mutta osaava kampaaja tietää, ettei hiuksille voi laittaa liikaa painoa, hiusjuuri rasittuu ja hius ei enää kasva ko kohtaan. Sun täytyy itse varmistaa, ettei laiteta liikaa. Ne pidennykset eivät saisi siis tuntua kovin painavammilta kuin omat hiuksesi.

Suurempaa hiusmäärää ei saa kiinnittää omiin hiuksiin. Jos vaikka 50kpl omia hiuksia kiinnitetään yksi sinetti, niin siinä sinetissä ei saa olla enempää hiuskia kuin ne 50kpl.

Tilasin sinetti pidennyksiä viisi osiota eli 100kpl sinettejä. Kampaaja sanoi, että halvemmaksi tulee jos tilaa itse ja laitattaa kampaajalla... Mutta mulla on siis ohuet hiukset siis TODELLA... yksi puntti 25kpl on melkein saman paksuinen kuin omat hiukset. Kannattaako edes laittaa noita kaikkia, vaikkakin suositukset ovat tuon 100-150?

2 punttia oli todellakin maksimi mun siskon todella harvaan tukkaan. Ja hyvältä näytti lopputulos. Ns. raitoina laitettiin hänelle. Ei tullut merkittävää tuhoa omalle tukalle.
Mulla paksumpi tukka ja n.100 meni mun päähän, jos halusin paksun tukan.
Todellakin nuo laittavat tukan huonoon kuntoon. Käytin ite 5v putkeen, 2-3kk välein uusi tukka. Hiuksia lähti todella paljon aina irroitettaessa ( toki 3kk karvat putoaa kerralla ) ja tukka oli harva ja kiilloton. Kutistui siis kun painoa oli liikaa. Nyt 2v ilman pidennyksiä ja hiukset todella hyvässä kunnossa.
En ehkä hetkeen ota siis pidennyksiä vaikka mieli tekisi :)

Yhteistyössä